manam ye 2 hafte dige 21am tamum mishe
Announcement
Collapse
No announcement yet.
The How old are you Thread
Collapse
X
-
Tasavor kon jahaniro ke toosh zendan yek afsanast
Tamame jangaye donya shodan mashmoole atash bast
Kasi aghaye alam nist barabar ba hamand mardom
Dige sahme har ensane tane har dooneye gandom
Bedone marzo mahdoode vatan yani hame donya
Tasavor kon to mitoni beshi taabire in roya
-
haaaaa man 17 bidamهركجا هستم باشم
آسمان مال من است
پنجره فكر هوا عشق زمين مال من است
چه اهميت دارد گاه اگر مي رويند قارچهاي غربت!!!
زندگي دو نيمه است : نيمه اول در انتظار نيمه دوم ، نيمه دوم در حسرت نيمه اول .
اگه یه پروانه روی سرت نشست تعجب نکن چون ............ . من آدرس قشنگترین گله دنیا رو بهش دادم.
Comment
-
are joone mahsa... migam hadiyeye tavalod chi mikhai? ye asa? ya eynak zare bini? khejalat nakesh bego... ya hamechi tond tond az yadet mire.... loool jk (man cheghadr shokh shodam joone mahsa joonam...نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران

صادق هدايت؛ بوف کور
Comment



Comment