lol maskhare beshinam inja ke jenabali 5 saat baad ye reply bezani?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Chit Chat Here
Collapse
X
-
hehehe aleike salam..... chaiee amadast???
man alan to libraryam next lesson speech vadashtam...in 10 mins.... god help me... to chetori?
هركجا هستم باشم
آسمان مال من است
پنجره فكر هوا عشق زمين مال من است
چه اهميت دارد گاه اگر مي رويند قارچهاي غربت!!!
زندگي دو نيمه است : نيمه اول در انتظار نيمه دوم ، نيمه دوم در حسرت نيمه اول .
اگه یه پروانه روی سرت نشست تعجب نکن چون ............ . من آدرس قشنگترین گله دنیا رو بهش دادم.
Comment
-
salam EG joon..to ham omadi... man az in chaie nemigiram... in hamash be Andy joonam tohin dar mikone....
... khob bacheha man beram alan moaleme mirese
okay.......... khosh begzare
.......... EY joon chaie mano bede be Armani...
babye
هركجا هستم باشم
آسمان مال من است
پنجره فكر هوا عشق زمين مال من است
چه اهميت دارد گاه اگر مي رويند قارچهاي غربت!!!
زندگي دو نيمه است : نيمه اول در انتظار نيمه دوم ، نيمه دوم در حسرت نيمه اول .
اگه یه پروانه روی سرت نشست تعجب نکن چون ............ . من آدرس قشنگترین گله دنیا رو بهش دادم.
Comment


Comment