Announcement

Collapse
No announcement yet.

Chit Chat Here

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by khanoomi
    =D>
    salam man Rostam

    Comment


    • khobi?
      خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد؟ خواهان کسی باش که خواهان تو باشد

      Comment


      • MAn beram ghaza bokhoram biam
        خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد؟ خواهان کسی باش که خواهان تو باشد

        Comment


        • Abgoshte dishab ye kam monde kheili goshnam az sob hichi nakhordam
          خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد؟ خواهان کسی باش که خواهان تو باشد

          Comment


          • felan bye
            خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد؟ خواهان کسی باش که خواهان تو باشد

            Comment


            • Originally posted by khanoomi
              felan bye
              to abeghost khili dost dari ?

              Comment


              • Originally posted by khanoomi
                felan bye

                Dari be 500 nazdig mishi, HORRA

                emshab, tamamash mikoni.

                Albateh man mesle shoma tond type nemikonam. va Neveshtan be finglish baraye man moshgel ast.

                Comment


                • helloooooooo ma felllllowwwwwwwwwwssss lets chit chat ooooooooh yeaaaaaah :ll:

                  Comment


                  • lol na baba

                    pas bache shirazi

                    Comment


                    • hala bego bebinam bache kojay shirazi

                      Comment


                      • Originally posted by pegah_shorT
                        nafesh... vali tehran bozorg shodam :O loool

                        Cop/pegah,

                        Shab bekhir.

                        miram bekhbam.

                        Comment


                        • Rostam khan shab bekheir dada sweet dreamzz

                          Comment


                          • pass chizi az shiraz nemidoni ziad key shiraz bodi akharin bar?

                            Comment


                            • Originally posted by pegah_shorT
                              shabet bekhair rostam Zjoooon.. sweet dreamzzz...MUAWZZzz!!!<3

                              Thank you, you too.


                              cop is working 48 hours a day.

                              He uses energize battries

                              Comment


                              • agaa in jjbb ham resid be 400 inja ma saremoon kola rafteh!!!!!!!!!!

                                Comment

                                Working...
                                X