Announcement

Collapse
No announcement yet.

Chit Chat Here

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hichi 500 ta ke to exc... mitoni beri hamin
    خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد؟ خواهان کسی باش که خواهان تو باشد

    Comment


    • akhe on moghe khodamo mikoshtam ke 500 besham nemishod hala mesle bargh mire bala
      خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد؟ خواهان کسی باش که خواهان تو باشد

      Comment


      • Man fekr kardam ziad besheh gift midand.
        URL=http://imageshack.us][IMG]http://img96.imageshack.us/img96/7044/mytapesh3vg.gif[/IMG
        Tapesh.Com and Kami joon BRINGS You the BEST

        Comment


        • khanoomi, chi ra mikhayee bebari bala??????????????
          URL=http://imageshack.us][IMG]http://img96.imageshack.us/img96/7044/mytapesh3vg.gif[/IMG
          Tapesh.Com and Kami joon BRINGS You the BEST

          Comment


          • <b> i wanna be Afshin's . grR,
            ^^ - Ayeda!!! I'm proud to be persian <3


            Baby, I want you back <3
            ________________________________________

            Yevari negam mikoneh. Hamun un pesare, un khoshgele. Zire cheshi cheshmak mizaneh. Un pesare, un zelzeleh. In delo az inja mikaneh. Un pesare, un delbare <3
            My heart screams for persian culture. grRr

            I LOVE IRAN

            Ba zaboone bizabooni, mikham ino khoob bedooni, badjoori ashghet shodam <3

            Comment


            • BYEEEEEEEEEEE
              Last edited by kami joon; 01-04-2006, 12:13 PM.
              URL=http://imageshack.us][IMG]http://img96.imageshack.us/img96/7044/mytapesh3vg.gif[/IMG
              Tapesh.Com and Kami joon BRINGS You the BEST

              Comment


              • byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
                خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد؟ خواهان کسی باش که خواهان تو باشد

                Comment


                • salam bache ha
                  kasi inja beeeed
                  nagin ke man dobare inja beedam va hich kasi inja nabeeed

                  Comment


                  • dani boro ye theard baz kardam vase king kong ax ham gozashtam bahale
                    خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد؟ خواهان کسی باش که خواهان تو باشد

                    Comment


                    • Originally posted by Vandfald
                      <b> i wanna be Afshin's . grR,
                      too bad Afshin's getting married.......
                      No Afshin for yoouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu....

                      Comment


                      • Originally posted by khanoomi
                        dani boro ye theard baz kardam vase king kong ax ham gozashtam bahale
                        salam khooobi
                        are didam , khastam begam ke in nazare man beeeed.... lol

                        Comment


                        • loooooooooooooooool dani
                          خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد؟ خواهان کسی باش که خواهان تو باشد

                          Comment


                          • che ajab bel akhare bad az ye omri to ham on booodi vaghti ke man on beeedam, delam tang shode beed baraye zaye kardanat, zaye vakon...

                            Comment


                            • khob che khabara, che kara mikoni, emroooz off beeedi?

                              Comment


                              • khob mesle inke rafti ya inke dige javab nemidi....

                                Comment

                                Working...
                                X