Chit Chat Here
Collapse
X
-
naughty boy who is having fun.
I heard it was the best pic of 2004... not sure abt it.“I want to feel passion, I want to feel pain. I want to weep at the sound of your name. Come make me laugh, come make me cry... just make me feel alive.”
If you wish to be loved, show more of your faults than your virtues. - Edward Bulwer-Lytton
Comment
-
-
AGHAA help I WANT MY LIME MARGARITA ACCOUNT BACK VALY.. pass-am yadam nemiyad LOL"BE MINE OR MAKE ME YOURS"
Comment
-
-
-
khob salam armani mesle inke kheili delet baram tang shodeh bood. be yadet bodam
khosh hastid. memberhaye jadid salam.
in modat ke saram kheili shologh bood....safar be Iran, california, new york,....jaye shoma khali.
agha siyamak haleton khobe..khosh hastid.... shad va salamat bashi..
agha tapesh salam shoma ke iran boodid...hatman khosh gozashte.....hamishe adam vaghti mireh iran vaght kam miareh....
parinaz khobi?
ba darsa che kar mikoni?.....dori az khanevadeh behtar shodeh? az ezdevaj che khabar?
Evergreen..... delam barat kheli tang shodeh ke kheili aghai.......in armani ro ke aziyat mikoni...dastet dar nakoneh...
snow khanom che toran...khabari azashon darid?
hamatoon movafagh bashid, shad va salamat......
love azi
Comment

Comment