i'll try.... age bazia bezaran ma khosh bashim.....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Man Daram Miram ....!!!!
Collapse
X
-
na kesi davam nakarde jjbb joon, i just dont think i should be here any more
thnx abadani....
هركجا هستم باشم
آسمان مال من است
پنجره فكر هوا عشق زمين مال من است
چه اهميت دارد گاه اگر مي رويند قارچهاي غربت!!!
زندگي دو نيمه است : نيمه اول در انتظار نيمه دوم ، نيمه دوم در حسرت نيمه اول .
اگه یه پروانه روی سرت نشست تعجب نکن چون ............ . من آدرس قشنگترین گله دنیا رو بهش دادم.
Comment
-
bashe maloos jon, be khatere toam ke shode zod barmigardamهركجا هستم باشم
آسمان مال من است
پنجره فكر هوا عشق زمين مال من است
چه اهميت دارد گاه اگر مي رويند قارچهاي غربت!!!
زندگي دو نيمه است : نيمه اول در انتظار نيمه دوم ، نيمه دوم در حسرت نيمه اول .
اگه یه پروانه روی سرت نشست تعجب نکن چون ............ . من آدرس قشنگترین گله دنیا رو بهش دادم.
Comment
-
Saied jon chi migi??? khone kio ra mindazi???هركجا هستم باشم
آسمان مال من است
پنجره فكر هوا عشق زمين مال من است
چه اهميت دارد گاه اگر مي رويند قارچهاي غربت!!!
زندگي دو نيمه است : نيمه اول در انتظار نيمه دوم ، نيمه دوم در حسرت نيمه اول .
اگه یه پروانه روی سرت نشست تعجب نکن چون ............ . من آدرس قشنگترین گله دنیا رو بهش دادم.
Comment
-
horiye jon qarar nist jaie beram.....I'm not gonna be on dat often...Originally posted by horiyehnarges!!!!!!!!! koja miriiiiii!!!!!!!
:





nooooooooooo
come back!!!!!



navaroooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





ha in agar hotmail dari mano add kon!
email: horiyeh_cool@hotmail.com
sydney ham bya pishe ma!!
albate age in saied bezare....luv uهركجا هستم باشم
آسمان مال من است
پنجره فكر هوا عشق زمين مال من است
چه اهميت دارد گاه اگر مي رويند قارچهاي غربت!!!
زندگي دو نيمه است : نيمه اول در انتظار نيمه دوم ، نيمه دوم در حسرت نيمه اول .
اگه یه پروانه روی سرت نشست تعجب نکن چون ............ . من آدرس قشنگترین گله دنیا رو بهش دادم.
Comment




Comment