tasliat
Announcement
Collapse
No announcement yet.
In Memory of Mahasti
Collapse
X
-
چه متين بود و چه صداي رسائي داشت. لعنت بر اين روزگار ظالم. اي هنرمند مظلوم يادت زنده باد
- به شهر و دياری ببر تو مرا که نور خدا باشه و منو تو
- نباشه به دلها نشانه غم اميد و صفا باشه و من و تو
---
تنها صداست كه مي ماند
مهستي رفت اما چيزي كه به مهستي هويت مي دهد صداي ماندگار اوست
---
با چشمانی پر از گریه و دلی آکنده از غم درگذشت بانوی کردزبان و پر آوازه مهستی خانم را به همه مردم ایران و خصوصا به کرمانشاهی های عزیز تسلیت عرض می کنم. روحش شاد
---
مهستی یکی از خوانندگان توانمند و محبوب در نزد ایرانیان هنر دوست بود . درگذشت او ضایعه بزرگی در جامعه هنر به خصو ص در موسیقی بود . تاسف من از این است که چرا هنرمندان ما باید در غربت بمیرند . چرادر خبرگذشت شخصیتهای این چنین این قدر بی سر و صدا و غریبانه برخلاف مرگ برخی از اشخاص که روزها و ماهها بخاطرشان زندگی مردم مختل می شود، است ؟ درگذشت این هنرمند محبوب را به خانواده و همه هنر دوستانتسلیت عرض می کنم .روحش شاد
---
به قول سعدی "مرده آنست که نامش به نکوئی نبرند"
این گونه افراد همیشه زنده اند و تا نامی از هنر و هنرمند در جهان باشد به نیکی از آنها یاد خواهد شد.
---
مهستی عزیز به آسمون رفت
من خیلی مهستی رو دوست دارم
باورم نمیشه که ما دیگه مهستی نداریم
مهستی بزرگ رفت پیش خدای بزگ و مهربون
مهستی من بارها به تو زنگ زدم و تو به محبت و صمیمیت با من صحبت میکردی
بعد از این دیگه نیستی که با ملتت صحبت کنی
آخه چرا شما دوتا خواهر که اینهمه خدمات ارزنده و تاریخی به فرهنگ و هنر سزمین پارس کردید باید دور از وطن و در فراق عاشقانتان دق کنید
مهستی عزیزم آزادیت رو تبریک میگم
Comment



Comment