Announcement

Collapse
No announcement yet.

In Memory of Mahasti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    tasliat
    Kill Before Being Killed

    Comment


    • #17
      چه متين بود و چه صداي رسائي داشت. لعنت بر اين روزگار ظالم. اي هنرمند مظلوم يادت زنده باد
      - به شهر و دياری ببر تو مرا که نور خدا باشه و منو تو
      - نباشه به دلها نشانه غم اميد و صفا باشه و من و تو
      ---

      تنها صداست كه مي ماند
      مهستي رفت اما چيزي كه به مهستي هويت مي دهد صداي ماندگار اوست

      ---

      با چشمانی پر از گریه و دلی آکنده از غم درگذشت بانوی کردزبان و پر آوازه مهستی خانم را به همه مردم ایران و خصوصا به کرمانشاهی های عزیز تسلیت عرض می کنم. روحش شاد

      ---

      مهستی یکی از خوانندگان توانمند و محبوب در نزد ایرانیان هنر دوست بود . درگذشت او ضایعه بزرگی در جامعه هنر به خصو ص در موسیقی بود . تاسف من از این است که چرا هنرمندان ما باید در غربت بمیرند . چرادر خبرگذشت شخصیتهای این چنین این قدر بی سر و صدا و غریبانه برخلاف مرگ برخی از اشخاص که روزها و ماهها بخاطرشان زندگی مردم مختل می شود، است ؟ درگذشت این هنرمند محبوب را به خانواده و همه هنر دوستانتسلیت عرض می کنم .روحش شاد

      ---

      به قول سعدی "مرده آنست که نامش به نکوئی نبرند"
      این گونه افراد همیشه زنده اند و تا نامی از هنر و هنرمند در جهان باشد به نیکی از آنها یاد خواهد شد.

      ---

      مهستی عزیز به آسمون رفت
      من خیلی مهستی رو دوست دارم
      باورم نمیشه که ما دیگه مهستی نداریم
      مهستی بزرگ رفت پیش خدای بزگ و مهربون
      مهستی من بارها به تو زنگ زدم و تو به محبت و صمیمیت با من صحبت میکردی
      بعد از این دیگه نیستی که با ملتت صحبت کنی
      آخه چرا شما دوتا خواهر که اینهمه خدمات ارزنده و تاریخی به فرهنگ و هنر سزمین پارس کردید باید دور از وطن و در فراق عاشقانتان دق کنید
      مهستی عزیزم آزادیت رو تبریک میگم

      Comment


      • #18
        I don't know why, but from what i hear she use to give attitude to the fans and people. I didn't know her, but I don't hear good stories about her,but god bless her soul as a human being that left the earth, that's all i got to say.

        Comment


        • #19
          I wish I had heard of her before this thread. All though, respect.

          What's up?

          Comment


          • #20
            NOBODY IS PERFECT, BUT WE CAN ONLY TRY TO BE.

            Comment


            • #21
              مراسم خاکسپاری مهستی











              Comment


              • #22
                Sad

                When I found out that the lovely Mahasti died.I broke down into tears because she was one of my favorite's singers.Plus she had a voice that I could never got tired of listening to.

                Comment

                Working...
                X