Announcement

Collapse
No announcement yet.

ThE bEsT LyRiCs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mansour - Daad-O Bidaad

    خواننده: منصو
    آلبوم: قشنگه
    ترانه: داد و بسداد


    عاشقتم ، دنبالتم ، خونه به خونه
    اي داد و بيداد از اين زمونه

    عاشق تو يه عمريه دل نگرونه
    اي داد و بيداد از اين زمونه

    اسم تو هرجا كه باشم وِرد زبونه
    دوست دارم ، ديوونتم ، چه عاشقونه

    اي داد و بيداد از اين ، عاشقي و اسيري
    مي*گذره آسون ازت ، اونكه واسش مي*ميري

    وقتي كه رفتيو فراموشت نكردم
    گم شدي پيدا نمي*شي هرچي مي*گردم

    اين*ور و اون*ور ميزنم به اين*در اون*در
    اين همه دلتنگي منو مي*كشه آخر

    اي داد و بيداد از اين ، عاشقي و اسيري
    مي*گذره آسون ازت ، اونكه واسش مي*ميري

    عاشقتم ، دنبالتم ، خونه به خونه
    اي داد و بيداد از اين زمونه

    عاشق تو يه عمريه دل نگرونه
    اي داد و بيداد از اين زمونه

    اسم تو هرجا كه باشم وِرد زبونه
    دوست دارم ، ديوونتم ، چه عاشقونه
    ~ Bahar ~

    Comment


    • خواننده: مارتیک آلبوم: با شما ترانه: منو ببخش




      منو ببخش منو ببخش تورو نمی شناختم
      جواهر عشق تو رو ارزون و ساده باختم

      منو ببخش که از چشات غم تو رو نخوندم
      محتاج من بودی و من کنار تو نموندم

      تسکین داغ عشق تو حرفی که میزنم نیست
      بس که زیاده گفتنی توان گفتنم نیست

      آغوش من پناه تو نبود ولی تو موندی
      به قیمت شب خودت منو به صبح رسوندی

      منو ببخش منو ببخش هم گریه ی تنهای من
      منو ببخش منو ببخش تورو نمی شناختم
      جواهر عشق تو رو ارزون و ساده باختم

      بدون سزاوارم اگه بسوزم از رفتن تو
      من دل سپردم بعد از این به آتش روشن تو

      چه ساده بودی و عزیز همراه دیرینه من
      با تو یه لحظه نشکست زلال آینه ی من

      منو ببخش منو ببخش دلداده تنهای من
      منو ببخش منو ببخش هم گریه تنهای من

      Comment


      • خواننده: هایده آلبوم: گل واژه ترانه: یه روز




        یه روز نگاهم میکنی
        یه روز جوابم میکنی
        یه روز مثه کوه یخی
        با غصه آبم میکنی

        یه روز میای اسم منو
        کنار اسمت میزنی
        یه روز منو دور میبینی
        اسم منو خط میزنی

        خوب میدونی که چه جوری
        دل منو بسوزونی
        خوب میدونی که چه جوری
        دل منو بلرزونی

        حالا زدی یه دستی
        دل منو شکستی
        تا اومدم بجنبم
        دل به غریبه بستی

        یه روز میای از راه دور
        با کوله باری از غرور
        یه روز میخوای بری سفر
        میخوای که از من بشی دور

        یه روز گل خنده میشی
        لبامو خندون میکنی
        یه روز بلای جونمی
        چشامو گریون میکنی

        خوب میدونی که چه جوری
        دل منو بسوزونی
        خوب میدونی که چه جوری
        دل منو بلرزونی

        حالا زدی یه دستی
        دل منو شکستی
        تا اومدم بجنبم
        دل به غریبه بستی

        Comment


        • خواننده: سیاوش قمیشی آلبوم: فرنگیس ترانه: از ماست که بر ماست




          يه دشت سر سبز يه رود پر آب
          يه سد محكم داشتيم تو سيلاب
          ما از خوشيها دلامون نازك
          سد و شكستيم دنيا رو آب برد
          حالا از اون در و دشت چيزي نمونده باقي
          انگار از اين ميخونه صد ساله رفته ساقي
          حالا غم ما قد يه درياست
          جايي كه بايد دل به دريا زد همينجاست
          نه كار ايناست نه كار اوناست
          از اين واون نيست از ماست كه بر ماست

          Comment


          • فرياد >>> هايده




            اميدم را مگير از من
            خدايا خدايا خدايا
            دل تنگ مرا مشكن
            خدايا خدايا خدايا
            من دور از آشيانم
            سر به آسمانم بي نصيب و خسته
            ماندم جدا ز ياران
            از بلاي طوفان بال من شكسته
            اميدم را مگير از من
            خدايا خدايا خدايا
            دل تنگ مرا مشكن
            خدايا خدايا خدايا

            از حريم دلم رفته رنگ هوس
            روز و شب به كه گويم
            در درون قفس آه در درون قفس
            وه كه دست قضا بسته بال مرا
            روز و شب ز گلويم
            ناله خيزد و بس آه ناله خيزد و بس
            ميزنم فرياد
            هرچه باداباد
            واي از اين طوفان
            واي از اين بيداد آه واي از اين بيداد
            ميزنم فرياد
            هرچه باداباد
            واي از اين طوفان
            واي از اين بيداد آه واي از اين بيداد
            اميدم را مگير از من
            خدايا خدايا خدايا
            دل تنگ مرا مشكن
            خدايا خدايا خدايا
            من دور از آشيانم
            سر به آسمانم
            بي نصيب و خسته
            ماندم جدا ز ياران
            از بلاي طوفان بال من شكسته

            از حرير دلم رفته رنگ هوس
            درد خود به كه گويم
            در درون قفس آه در درون قفس
            وه كه دست قضا
            بسته بال مرا
            روز و شب ز گلويم
            ناله خيزد و بس آه ناله خيزد و بس
            ميزنم فرياد
            هرچه باداباد
            واي از اين طوفان
            واي از اين بيداد آه واي از اين بيداد
            واي از اين بيداد آه واي از اين بيداد

            Comment


            • سراب >>> هايده




              از آن زمان که آرزو
              چو نقشی از سراب شد
              تمام جستجوی دل
              سوال بی جواب شد
              نرفته کام تشنه ای
              به جستجوی چشمه ها
              خطوط نقش زندگی
              چو نقشه ای بر آّب شد
              چه سینه سوز آه ها
              که خفته بر لبان ما
              هزار گفتنی به لب
              اسیر پیچ و تاب شد
              نه شور عارفانه ای
              نه شوق شاعرانه ای
              قرار عاشقانه هم
              شتاب در شتاب شد
              نه فرصت شکایتی
              نه قصه و روایتی
              تمام جلوه های جان
              چو آرزو به خواب شد
              نگاه منتظر به در
              نشست و عمر شد به سر
              نیامده به خود دگر
              که دوره شباب شد

              از آن زمان که آرزو
              چو نقشی از سراب شد
              تمام جستجوی دل
              سوال بی جواب شد
              نرفته کام تشنه ای
              به جستجوی چشمه ها
              خطوط نقش زندگی
              چو نقشه ای بر آّب شد
              نه فرصت شکایتی
              نه قصه و روایتی
              تمام جلوه های جان
              چو آرزو به خواب شد
              نگاه منتظر به در
              نشست و عمر شد به سر
              نیامده به خود دگر
              که دوره شباب شد

              Comment


              • مينای دل >>> هايده




                خودم تنها تنها دلم
                چو شام بي فردا دلم
                چوكشتي بي ناخدا
                به سينه دريا دلم به سينه دريا دلم
                تو اي خداي مهربان
                تو اي پناه بي كسان
                به سنگ غم مشكن دگر
                چو شيشه مينا دلم چو شيشه مينا دلم

                تو هم برو اي بي وفا
                مبر بر لب نام مرا
                دل تنگم بيگانه شد
                نميخواهد ديگر تورا
                نشان من ديگر مجو
                حديث دل ديگر مگو
                دلم شكسته زير پا
                نميخواهد ديگر تورا نميخواهد ديگر تورا
                تو اي خداي مهربان
                تو اي پناه بي كسان
                به سنگ غم مشكن دگر
                چو شيشه مينا دلم چو شيشه مينا دلم

                تو هم برو اي بي وفا
                مبر بر لب نام مرا
                دل تنگم بيگانه شد
                نميخواهد ديگر تورا
                نشان من ديگر مجو
                حديث دل ديگر مگو
                دلم شكسته زير پا
                نميخواهد ديگر تورا نميخواهد ديگر تورا
                تو اي خداي مهربان
                تو اي پناه بي كسان
                به سنگ غم مشكن دگر
                چو شيشه مينا دلم چو شيشه مينا دلم

                Comment


                • خواننده: سیاوش قمیشی آلبوم: فرنگیس



                  وقتی دستام خالی باشه
                  وقتی باشم عاشق تو
                  غیر دل چیزی ندارم
                  که بدونم لایق تو

                  دلم و از مال دنیا
                  به تو هدیه داده بودم
                  با تموم بی پناهیم
                  به تو تکیه داده بودم

                  هر بلایی سرم اومد
                  همه زجری که کشیدم
                  همه رو به جون خریدم
                  ولی از تو نبریدم
                  هرجا بودم با تو بودم
                  هرجا رفتم تو رو دیدم
                  تو سبک شدن تو رویا
                  همه جا به تو رسیدم

                  اگه احساسم و کشتی
                  اگه از یاد منو بردی
                  اگه رفتی بی تفاوت
                  به غریبی سر سپردی

                  بدون اینو که دل من
                  شده جادو به طلسمت
                  یکی هست اینور دنیا
                  که تو یادش مونده اسمت

                  هر بلایی سرم اومد
                  همه زجری که کشیدم
                  همه رو به جون خریدم
                  ولی از تو نبریدم
                  هرجا بودم با تو بودم
                  هرجا رفتم تو رو دیدم
                  تو سبک شدن تو رویا
                  همه جا به تو رسیدم

                  اگه احساسم و کشتی
                  اگه از یاد منو بردی
                  اگه رفتی بی تفاوت
                  به غریبی سر سپردی
                  بدون اینو که دل من
                  شده جادو به طلسمت
                  یکی هست اینور دنیا
                  که تو یادش مونده اسمت

                  یکی هست اینور دنیا
                  که تو یادش مونده اسمت

                  Comment


                  • BON JOVI LYRICS

                    "Bed Of Roses"

                    Sitting here wasted and wounded
                    At this old piano
                    Trying hard to capture
                    The moment this morning I don't know
                    'Cause a bottle of vodka
                    Is still lodged in my head
                    And some blonde gave me nightmares
                    I think that she's still in my bed
                    As I dream about movies
                    They won't make of me when I'm dead

                    With an ironclad fist I wake up and
                    French kiss the morning
                    While some marching band keeps
                    Its own beat in my head
                    While we're talking
                    About all of the things that I long to believe
                    About love and the truth and
                    What you mean to me
                    And the truth is baby you're all that I need

                    I want to lay you down in a bed of roses
                    For tonite I sleep on a bed of nails
                    I want to be just as close as the Holy Ghost is
                    And lay you down on a bed of roses

                    Well I'm so far away
                    That each step that I take is on my way home
                    A king's ransom in dimes I'd given each night
                    Just to see through this payphone
                    Still I run out of time
                    Or it's hard to get through
                    Till the bird on the wire flies me back to you
                    I'll just close my eyes and whisper,
                    Baby blind love is true

                    I want to lay you down in a bed of roses
                    For tonite I sleep on a bed of nails
                    I want to be just as close as the Holy Ghost is
                    And lay you down on a bed of roses

                    The hotel bar hangover whiskey's gone dry
                    The barkeeper's wig's crooked
                    And she's giving me the eye
                    I might have said yeah
                    But I laughed so hard I think I died

                    Now as you close your eyes
                    Know I'll be thinking about you
                    While my mistress she calls me
                    To stand in her spotlight again
                    Tonite I won't be alone
                    But you know that don't
                    Mean I'm not lonely I've got nothing to prove
                    For it's you that I'd die to defend

                    I want to lay you down in a bed of roses
                    For tonite I sleep on a bed of nails
                    I want to be just as close as the Holy Ghost is
                    And lay you down on a bed of roses
                    Its hard to pretend you love someone when you don't
                    but its harder to pretend that you don't love someone when you really do.

                    Comment


                    • Mehdi Moghaddam - Taghdir

                      ||: Lahze be lahze mishakanam, saye be saye har nafas
                      zendoniam to daste to, to in zamin to in ghafas

                      Lahze be lazeh gom shodan, tardide man shaki nadasht
                      nafas namonde vase man, in gom shodan nafas nazasht

                      Az in ghafas, az in zamin mikham beram par bekesham,
                      baraye in hame diavar yek goshei daar bekesham

                      Az in ghafas, az in zamin mikham beram par bekesham,
                      baraye in hame diavar yek goshei daar bekesham : ||
                      >> Doroste ke inja bozorg shodam man vali khone IRANI to raghame <<

                      Az in ghafas, az in zamin mikham beram paar bekesham,
                      baraye in hame diavar yek goshei daar bekesham

                      Comment


                      • خواننده: داریوش آلبوم: داریوش و صحنه یک ترانه: بمان مادر






                        همی نالم که مادر در برم نیست
                        صفای سایه ی او بر سرم نیست
                        مرا گر دولت عالم ببخشند
                        برابر با نگاه مادرم نیست

                        بمان مادر بمان در خانه خاموش خود مادر
                        که باران بلا ميباردت از آسمان بر سر
                        در ماتم سراي خويش را بر هيچکس مگشای
                        که مهماني به غير از مرگ را بر در نخواهي ديد

                        بمان مادر بمان در خانه خاموش خود مادر
                        زمين گرم است از باران بي پايان خون امروز
                        ولي دلهاي خونين جامگان در سينه ها سرد است
                        مبند امروز چشم منتظر بر حلقه ی اين در
                        که قلب آهنين حلقه هم آکنده از درد است

                        نگاه خيره را از سنگ فرش کوچه ها بردار
                        که اکنون برق خون مي تابد از آينه ی خورشيد
                        دو چشم منتظر را تا به کي بر آستان خانه ميدوزي
                        تو ديگر سايه فرزند را بر درنخواهي ديد

                        Comment


                        • خواننده: عباس قادری آلبوم: سقا خونه ترانه: سرت شلوغه






                          Comment


                          • lol abbas ghaderi baba ina chiye
                            ~ Bahar ~

                            Comment


                            • OMG..I love that song Sagha khoneh..."mikham beram sagha khoneh doa konam"..
                              Last edited by Rasputin; 01-08-2008, 02:34 PM. Reason: No Large Quote Please . Thx .

                              Comment


                              • خواننده : افسانه
                                آلبوم : عشق کولی
                                آهنگ : عشق کولی





                                منم يه دختر كولي
                                هم قبيلهء ليلي

                                عشقو دوس دارم خيلي
                                عشقو دوس دارم خيلي

                                منم عاشقي دل خونم
                                مثه ليلي پريشونم
                                آوارهء مجنونم
                                آواره مجنونم

                                منم يه دختر كولي

                                [همخوانان]
                                دل كولي خونه مهرو وفا
                                عشقشم يه عشق پاك و بي رياس


                                مجنون من اونه كه برام زندگي سازه
                                براي دل تنگم بخدا شور نيازه
                                همه عالم و آدم مي دونن چقدر ميخوامش
                                دلم پيش تموم عاشقا بهش مي نازه
                                همه عالم و آدم مي دونن چقدر ميخوامش
                                دلم پيش تموم عاشقا بهش مي نازه

                                منم يه دختر كولي هم قبيلهء ليلي
                                عشقو دوس دارم خيلي
                                عشقو دوس دارم خيلي

                                [همخوانان]
                                دل كولي خونه مهرووفا
                                عشقشم يه عشق پاك و بي ریاس


                                كوچ ميكنم و صحرا به صحرا رو ميگردم
                                خونه به خونه تموم دنيا رو ميگردم
                                تا پيدا كنم مجنونم و دورش بگردم
                                اگه سايش نباشه رو سرم اسير دردم

                                [همخوانان]
                                دل كولي خونه مهرو وفا
                                عشقشم يه عشق پاك و بي ريا


                                مجنون من اونه كه برام زندگي سازه
                                براي دل تنگم بخدا شور نيازه
                                همه عالم و آدم مي دونن چقدر ميخوامش
                                دلم پيش تموم عاشقا بهش مي نازه
                                همه عالم و آدم مي دونن چقدر ميخوامش
                                دلم پيش تموم عاشقا بهش مي نازه


                                منم يه دختر كولي
                                هم قبيلهء ليلي

                                عشقو دوس دارم خيلي
                                عشقو دوس دارم خيلي

                                [همخوانان]
                                دل كولي خونه مهرو وفا
                                عشقشم يه عشق پاك و بي رياس


                                كوچ ميكنم و صحرا به صحرا رو ميگردم
                                خونه به خونه تموم دنيا رو ميگردم
                                تا پيدا كنم مجنونم و دورش بگردم
                                اگه سايش نباشه رو سرم اسير دردم

                                [همخوانان]
                                دل كولي خونه مهرو وفا
                                عشقشم يه عشق پاك و بي ري

                                Comment

                                Working...
                                X