طالبان دختري را در برابر دوربين شلاق مي زنند
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=0gzaLqxgfAs[/ame]
ويديويي در دره سوات در پاكستان ضبط و منتشر شده كه در آن افرادي كه ظاهرا عضو طالبان هستند دختري را به اتهام داشتن رابطه نامشروع شلاق مي زنند.
ضبط اين صحنه ها نشان مي دهد كه نگراني درباره تسليم دولت ايالتي در برابر پيكارجويان طالبان در شمال غربي كشور توجيه پذير است.
اين منطقه در نزديكي مرز افغانستان قرار دارد و پيكارجويان طالبان كنترل بخش اعظم دره سوات را در دست دارند.
اين ويديو چند مرد كه ظاهرا از اعضاي طالبان هستند را نشان مي هد كه دختري را روي زمين خوابانده اند و او را به وسيله تسمه اي شلاق مي زنند.
آنها به مدت دو دقيقه در حالي كه دختر از درد فرياد مي كشد به اين كار ادامه مي دهند.
منابع محلي مي گويند كه اين دختر به داشتن رابطه با مردي متهم شده است. افرادي كه در اين ويديو شركت دارند به زبان پشتون با لهجه سواتي صحبت مي كنند.
دختري كه شلاق مي خورد در تمام طول مدت فيلم فرياد مي كشد و در بخشي از آن به جان پدر خود قسم مي خورد كه ديگر اين كار را انجام ندهد.
تقريبا در پايان ويديو، وقتي دختر مي ايستد، فردي كه در ديد دوربين نيست و گفته مي شود شلاق زدن در ملع عام به دستور او برگزار شده، عصباني مي شود.
به گفته خبرنگار بي بي سي احتمالا اين مرد به اين دليل عصباني شده كه ديگران به اين زن اجازه داده اند در جمع مردان بايستد، امري كه طالبان با آن مخالفند.
طبق گزارش ها اين حادثه حداقل دو هفته پيش اتفاق افتاده است.
باربارا پلت، خبرنگار بي بي سي مي گويد احتمالا اين حادثه زماني اتفاق افتاده است كه دادگاه هاي اسلامي مورد تاييد دولت ايالتي، با وضع قوانين شريعت قصد داشتند مانع از اعمال قوانين خشن و سرسختانه طالبان در اين منطقه شوند.
what said the other ppl in other webs :
به اسلام واقعي خوش آمديد.
این همان اسلام ناب محمدی .برادران و ضعیفه های صیغه شده توجه داشته باشن که این طالبان عین دستورات قران را اجرا میکنه و این طالبان همون چیزی که اسلام و قران گفته و میخواد .شما برادران مسلمان و خواهران فاطی کماندو هم مثل همین طالبان هستدید ولی با مقاومت ملت ایران هنوز نتونستید که اسلام ناب محمدی را که از عصاره گل هم ناب تره پیاده کنید.
من فکر میکنم نمونه زنده و کامل حکومت اسلامی در حال حاضر در دنیا حکومت طالبان است و حکومت عربستان مقام دوم رو از نظر من کسب میکند!!
چند دليل اسلامي و قراني در مورد ناديده گرفتن حقوق زنان و تلاش براي برقرار نگه داشتن قوانين اسلامي بر ضد زنان توسط طالبان:
1-خداوند در آيه 34 سوره نساء برتري مرد بر زن را قائم نموده است که خود مانع برابري مرد و زن است. مرد مافوق زن است زيرا که مرد از لحاظ عقل بر تر است و همچنان مرد شايستگي رهبري را دارد و اين مرد است که نفقه اي او(زن) را ميپردازد.
2-در حديث معتبري از صحيح بخاري که از نظر علماي اسلامي معتبرترين کتاب بعد ازقرآن به شمار ميرود چنين توضيح داده شده است: زن ها در عقل و ايمان ناقص اند!(( صحيح بخاري عربي ــ انجليزي جزء 1 حديث 301 )
3-زنان اضافه بر اين که حق امامت ندارند، حق تقدم نيز ندارند يعني اگر مرد و زني مانند زن و شوهر يا خواهر و برادر و يا مادر وپسر... خواستند در يک خانه نماز بخوانند اگر زن اندکي جلو تر يا مساوي بايستد و نماز را شروع کنند نماز هر دو باطل است.(حقوق زن در اسلام ص 71 و 72 ، يحي نوري )
4-شهادت زن با مرد برابر نيست، شهادت يک زن نصف شهادت يک مرد است
(( سوره بقره آيه 282 )
5-خليفه دوم اسلام عمر مشغول صحبت بود که زنش در ميان حرف اودرآمد، عمر به او (زنش) گفت : تو بازيچه هستي، اگر به تو حاجت بود، صدا مي زنم(
المنصف، ابوبکر احمد ابن عبدالله موسي الکندي، الجلد الاول، جزء 2 صفحه 263 )
6-حضرت علي از از قول پيغمبر اسلام مي گويد: زن ده عورت دارد، وقتي ازدواج ميکند شوهر يکي از آنها را ستر ميکند و وقتي او ميميرد قبر هر ده عورت را ستر مي کند.( کنزالعمال مجلد 22 حديث 858 )
7-بقول حديث زير، زن نتنها ده عورت دارد بلکه خود همچون عورت است: " المراة عورة فقذا خرجت استشر فها الشيطان." ( رواء الترمذي و قال حسن صحيح ) يعني: " زن عورت است هنگاميکه او بيرون ميرود (از خانه) شيطان از اوپذيرائي مي کند.
8-اگر خون، کثافت و ريم از دماغ شوهر جاري باشد و زن با زبانش آنرا بليسد، هرگز او قادر به بر آوردن حقوقي که شوهرش نسبت به وي دارد، نخواهد بود.اين حديث پنج بار آنهم با حرمت زيادي از جانب امام سيوطي که يکي از معروف ترين علماي اسلامي است مورداستفاده قرار گرفته است!
9-ابن کثير در تفسيرش از حديثي از نويسنده معتبر ابن القيس ياد آور ميشود که روزي در ملاقات با عمر، عمر زنش را ميگيرد و ميزند و به او ( ابن القيص ) ميگويد: " قال الأ شعث ضفت عمر رضي الله عنه فتناول امرأته و النسائي و ابن ماجة ذکره ابن کثير في تفسير النساء: 34 ) يعني: " سه چيز را از من بخاطر داشته باش، چيزي را که من از پيغمبر به خاطر دارم که مي گفت: (از مرد نبايد پرسيده شود که چرا زنش را ميزند . . .!!!!!!!!
10-و صدها حديث و ايه قران بر عليه زنان! ديگه از طالبان چه توقعي غير از اين داريد بر عليه زنان؟ طالبان دقيقا طبق احاديث اسلامي با زنان رفتار مي كنند! اسلام واقعي اسلام سنتي هست كه همان قران و سنت رسول است
طالبان به هيچ وجه چهره اسلام را خراب نكردند بلكه همگام با دستورات اسلام حركت مي كنند!!
از اين دين بربرها بيش از انتظار نميرود.دوستان به اين ادمهاي بيسواد دين زده عقب افتاده خرده نگيريد كه اين دينشان است كه مثل سرطان به جانشان افتاده و اينها را اين همه عقب افتاده كرده.اين هم نمونهاي از كتابشان.حالا خودتان قضاوت كنيد. مردان را بر زنان حق تسلط و نگهبانی است بعلت اینکه خدا بعضی از شما را برتر از بعض دیگر مقرر داشته....اگر مطیع نشدند(زنان) از همخوابگی با انها خودداری کنید و اگر باز هم مطیع نشدند انها را بزنید.....سوره نسا ایه 34
and more ...
ضبط اين صحنه ها نشان مي دهد كه نگراني درباره تسليم دولت ايالتي در برابر پيكارجويان طالبان در شمال غربي كشور توجيه پذير است.
اين منطقه در نزديكي مرز افغانستان قرار دارد و پيكارجويان طالبان كنترل بخش اعظم دره سوات را در دست دارند.
اين ويديو چند مرد كه ظاهرا از اعضاي طالبان هستند را نشان مي هد كه دختري را روي زمين خوابانده اند و او را به وسيله تسمه اي شلاق مي زنند.
آنها به مدت دو دقيقه در حالي كه دختر از درد فرياد مي كشد به اين كار ادامه مي دهند.
منابع محلي مي گويند كه اين دختر به داشتن رابطه با مردي متهم شده است. افرادي كه در اين ويديو شركت دارند به زبان پشتون با لهجه سواتي صحبت مي كنند.
دختري كه شلاق مي خورد در تمام طول مدت فيلم فرياد مي كشد و در بخشي از آن به جان پدر خود قسم مي خورد كه ديگر اين كار را انجام ندهد.
تقريبا در پايان ويديو، وقتي دختر مي ايستد، فردي كه در ديد دوربين نيست و گفته مي شود شلاق زدن در ملع عام به دستور او برگزار شده، عصباني مي شود.
به گفته خبرنگار بي بي سي احتمالا اين مرد به اين دليل عصباني شده كه ديگران به اين زن اجازه داده اند در جمع مردان بايستد، امري كه طالبان با آن مخالفند.
طبق گزارش ها اين حادثه حداقل دو هفته پيش اتفاق افتاده است.
باربارا پلت، خبرنگار بي بي سي مي گويد احتمالا اين حادثه زماني اتفاق افتاده است كه دادگاه هاي اسلامي مورد تاييد دولت ايالتي، با وضع قوانين شريعت قصد داشتند مانع از اعمال قوانين خشن و سرسختانه طالبان در اين منطقه شوند.
what said the other ppl in other webs :
به اسلام واقعي خوش آمديد.
این همان اسلام ناب محمدی .برادران و ضعیفه های صیغه شده توجه داشته باشن که این طالبان عین دستورات قران را اجرا میکنه و این طالبان همون چیزی که اسلام و قران گفته و میخواد .شما برادران مسلمان و خواهران فاطی کماندو هم مثل همین طالبان هستدید ولی با مقاومت ملت ایران هنوز نتونستید که اسلام ناب محمدی را که از عصاره گل هم ناب تره پیاده کنید.
من فکر میکنم نمونه زنده و کامل حکومت اسلامی در حال حاضر در دنیا حکومت طالبان است و حکومت عربستان مقام دوم رو از نظر من کسب میکند!!
چند دليل اسلامي و قراني در مورد ناديده گرفتن حقوق زنان و تلاش براي برقرار نگه داشتن قوانين اسلامي بر ضد زنان توسط طالبان:
1-خداوند در آيه 34 سوره نساء برتري مرد بر زن را قائم نموده است که خود مانع برابري مرد و زن است. مرد مافوق زن است زيرا که مرد از لحاظ عقل بر تر است و همچنان مرد شايستگي رهبري را دارد و اين مرد است که نفقه اي او(زن) را ميپردازد.
2-در حديث معتبري از صحيح بخاري که از نظر علماي اسلامي معتبرترين کتاب بعد ازقرآن به شمار ميرود چنين توضيح داده شده است: زن ها در عقل و ايمان ناقص اند!(( صحيح بخاري عربي ــ انجليزي جزء 1 حديث 301 )
3-زنان اضافه بر اين که حق امامت ندارند، حق تقدم نيز ندارند يعني اگر مرد و زني مانند زن و شوهر يا خواهر و برادر و يا مادر وپسر... خواستند در يک خانه نماز بخوانند اگر زن اندکي جلو تر يا مساوي بايستد و نماز را شروع کنند نماز هر دو باطل است.(حقوق زن در اسلام ص 71 و 72 ، يحي نوري )
4-شهادت زن با مرد برابر نيست، شهادت يک زن نصف شهادت يک مرد است
(( سوره بقره آيه 282 )
5-خليفه دوم اسلام عمر مشغول صحبت بود که زنش در ميان حرف اودرآمد، عمر به او (زنش) گفت : تو بازيچه هستي، اگر به تو حاجت بود، صدا مي زنم(
المنصف، ابوبکر احمد ابن عبدالله موسي الکندي، الجلد الاول، جزء 2 صفحه 263 )
6-حضرت علي از از قول پيغمبر اسلام مي گويد: زن ده عورت دارد، وقتي ازدواج ميکند شوهر يکي از آنها را ستر ميکند و وقتي او ميميرد قبر هر ده عورت را ستر مي کند.( کنزالعمال مجلد 22 حديث 858 )
7-بقول حديث زير، زن نتنها ده عورت دارد بلکه خود همچون عورت است: " المراة عورة فقذا خرجت استشر فها الشيطان." ( رواء الترمذي و قال حسن صحيح ) يعني: " زن عورت است هنگاميکه او بيرون ميرود (از خانه) شيطان از اوپذيرائي مي کند.
8-اگر خون، کثافت و ريم از دماغ شوهر جاري باشد و زن با زبانش آنرا بليسد، هرگز او قادر به بر آوردن حقوقي که شوهرش نسبت به وي دارد، نخواهد بود.اين حديث پنج بار آنهم با حرمت زيادي از جانب امام سيوطي که يکي از معروف ترين علماي اسلامي است مورداستفاده قرار گرفته است!
9-ابن کثير در تفسيرش از حديثي از نويسنده معتبر ابن القيس ياد آور ميشود که روزي در ملاقات با عمر، عمر زنش را ميگيرد و ميزند و به او ( ابن القيص ) ميگويد: " قال الأ شعث ضفت عمر رضي الله عنه فتناول امرأته و النسائي و ابن ماجة ذکره ابن کثير في تفسير النساء: 34 ) يعني: " سه چيز را از من بخاطر داشته باش، چيزي را که من از پيغمبر به خاطر دارم که مي گفت: (از مرد نبايد پرسيده شود که چرا زنش را ميزند . . .!!!!!!!!
10-و صدها حديث و ايه قران بر عليه زنان! ديگه از طالبان چه توقعي غير از اين داريد بر عليه زنان؟ طالبان دقيقا طبق احاديث اسلامي با زنان رفتار مي كنند! اسلام واقعي اسلام سنتي هست كه همان قران و سنت رسول است
طالبان به هيچ وجه چهره اسلام را خراب نكردند بلكه همگام با دستورات اسلام حركت مي كنند!!
از اين دين بربرها بيش از انتظار نميرود.دوستان به اين ادمهاي بيسواد دين زده عقب افتاده خرده نگيريد كه اين دينشان است كه مثل سرطان به جانشان افتاده و اينها را اين همه عقب افتاده كرده.اين هم نمونهاي از كتابشان.حالا خودتان قضاوت كنيد. مردان را بر زنان حق تسلط و نگهبانی است بعلت اینکه خدا بعضی از شما را برتر از بعض دیگر مقرر داشته....اگر مطیع نشدند(زنان) از همخوابگی با انها خودداری کنید و اگر باز هم مطیع نشدند انها را بزنید.....سوره نسا ایه 34
and more ...

Comment