Soorakheeeeeeeeeee
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F.C Esteghlal
Collapse
X
-
برتري استقلال با پرتابهاي سه امتيازي عليزاده
هفته سوم مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاههاي ايران از روز پنجشنبه با برگزاري چهار ديدار آغاز شد و در يكي از اين ديدارها، تيم استقلال تهران به لطف پرتابهاي بلند اوت عليزاده برابر فجر سپاسي شيراز به برتري دست يافت.
در ورزشگاه آزادي تهران دو تيم استقلال تهران و فجر شهيد سپاسي شيراز به مصاف يكديگر رفتند كه در پايان استقلال با نتيجه 3 بر 2 مقابل ميهمان خود به برتري دست يافت. داسيلوا (دقيقه 15)، طالب نسب (63) و منصوريان (84) براي استقلال گلزني كردند.
روانخواه (60) و زارع (70) نيز گلزنان فجر سپاسي بودند. گلهاي اول و سوم استقلال روي پرتاب هاي بلند اوت علي عليزاده رقم خورد. استقلال از دقيقه 61 و به دنبال اخراج گيلائوري 10 نفره به كار ادامه داد.
در ورزشگاه شهيد دستگردي تهران پاس با يك گل فولاد خوزستان را شكست داد. عباس آقايي از روي يك ضربه كاشته تنها گل اين ديدار را به ثمر رساند.
جدال سايپا و صبا باتري در پايان 90 دقيقه به تساوي يك بر يك انجاميد. امير وزيري( 6) براي سايپا و سهراب بختياري زاده (52) براي صبا باتري گلزني كردند.
علي دايي 57 دقيقه در تركيب سايپا به ميدان رفت. اين ديدار در ورزشگاه انقلاب كرج برگزار شد.
دو تيم مس كرمان و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه شهيد سليمي كرمان نيز به تساوي يك - يك رضايت دادند.
عبدالزهرا براي مس و سپهر حيدري براي ذوب آهن موفق به گلزني شدند.
در پايان روز اول رقابت هاي هفته سوم ليگ برتر استقلال تهران با 19 امتياز صدرنشين است. اين مسابقات امروز (جمعه) با برگزاري سه ديدار ديگر دنبال خواهد شد.
برنامه ديدارهاي امروز به شرح زير است.
پيكان - ملوان بندر انزلي
استقلال اهواز - راه آهن
برق شيراز- ابومسلم مشهد
هر سه ديدار امروز ساعت 30/15 دقيقه برگزار ميشود.نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران

صادق هدايت؛ بوف کور
Comment
-
اقبالي: پرتاب اوت هم يكي از راههاي دستيابي به گل است
مربي تيم فوتبال استقلال تهران در واكنش به انتقادهاي مطرح شده مبني بر پرتاب اوتهاي بلند گفت: پرتاب اوتهاي بلند يكي از اصول تهاجمي و دستيابي به گل است.
مسعود اقبالي كه پس از پيروزي استقلال برابر فجر شهيد سپاسي شيراز در جمع خبرنگاران سخن ميگفت، اظهار داشت: علي عليزاده را صرفاً براي پرتاب اوت جذب نكرديم اما وقتي كه او اين توانايي را دارد ما هم از آن استفاده مي كنيم.
وي خاطر نشان كرد: روي پرتاب هاي بلند كار كرده بوديم. عليزاده از توانايي بالايي برخوردار است و هنگامي كه در امر گلزني دچار مشكل ميشويم روي پرتاب هاي او حساب باز مي كنيم.
مربي استقلال يادآور شد: پس از اخراج گيلائوري سيستم تيم را تغيير داديم و خوشبختانه نتيجه هم گرفتيم.
اقبالي تصريح كرد: در مواقعي از مسابقه به دليل 10 نفره بودن ناخودآگاه به دفاع روي آورديم. فجر سپاسي تيم هماهنگي بود و در پاره اي از دقايق تيم ما را تحت فشار قرار داد.
وي درباره عملكرد خط دفاعي استقلال عنوان كرد: ضريب اشتباهات خط دفاعي بايد كمتر شود. با اين حال اطمينان دارم خط دفاعي استقلال در اين فصل همچون سال گذشته عملكرد مطلوبي خواهد داشت.
اقبالي افزود: در خط حمله نيز داسيلوا و عليزاده بايد بيشتر با يكديگر هماهنگ شوند. با توجه به غيبت سياوش اكبرپور بايد در خط حمله بهتر از اين ظاهر شويم.
اقبالي با ابراز رضايت از بازي استقلال عنوان كرد: در غياب اكبرپور و فكري و باتوجه به اينكه در 30 دقيقه پاياني 10 نفره بوديم از بازيكنان آنچه را كه خواستيم در زمين پياده كردند.
تيم فوتبال استقلال تهران روز پنج شنبه در چارچوب هفته سوم ليگ برتر با نتيجه 3 بر 2 مقابل فجر سپاسي به برتري دست يافت.نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران

صادق هدايت؛ بوف کور
Comment
-
منصوريان: انصاريان نبود گل نمي زدم
بازيكن تيم فوتبال استقلال تهران گفت: در صورتي كه انصاريان در تركيب اين تيم حضور نداشت، موفق به گلزني نميشدم.
عليرضا منصوريان پس از پيروزي استقلال مقابل فجر سپاسي اظهار داشت: در صحنه مربوط به گل سوم، زماني كه عليزاده قصد داشت اوت را به صورت بلند پرتاب كند، انصاريان از من خواست تا در تير اول جاگيري كنم.
وي افزود: صحبتهاي انصاريان باعث شد تا بتوانم گل برتري استقلال را به ثمر برسانم. انصاريان در به ثمر رساندن اين گل مرا ياري كرد.
منصوريان خاطر نشان كرد: پرتاب اوتهاي بلند يكي از روش هاي گلزني است، ما روي توانايي عليزاده حساب باز كردهايم و در مواقع حساس از آن بهره ميبريم.
اين بازيكن يادآور شد: پس از يك سال موفق به گلزني شدم و خوشحالم كه با اين گل، استقلال سه امتياز اين ديدار را بدست آورد.
منصوريان عنوان كرد: اولويت اول براي ما كسب نتيجه است. اينكه خوب بازي كنيم يا نه مهم نيست؛ آنچه اهميت دارد كسب امتياز و پيروزي در ميادين مختلف است.
وي ادامه داد: ترجيح مي دهيم بد بازي كنيم و ببريم تا اينكه بازي زيبايي انجام دهيم و ببازيم. هواداران پيروزي ميخواهند و ما نيز بايد پاسخ مناسبي به آنها بدهيم.
منصوريان درباره كاپيتاني در استقلال گفت: مهم نيست چه كسي كاپيتان باشد. استقلال نتيجه بگيرد اين مسائل به خودي خود مرتفع خواهد شد.
انتهاي پيام/نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران

صادق هدايت؛ بوف کور
Comment
-
تلويزيون كويت: تيم استقلال قصد تكرار قهرماني خود را دارد
تلويزيون ورزشي كويت با اشاره به برتري تيم فوتبال استقلال تهران برابر فجر سپاسي شيراز اعلام كرد: مدافع عنوان قهرماني (استقلال) قصد دارد بار ديگر به كسب اين مقام نائل شود.
تلويزيون ورزشي كويت با انعكاس نتايج هفته سوم فوتبال باشگاه هاي برتر ايران به پيروزي استقلال بر فجر شيراز اشاره كرد و گفت: استقلال با شكست فجر نشان داد كه خيال تكرار قهرماني فصل قبل را به طور جدي دنبال مي كند و تغيير مربي و نداشتن مدير و نبود آقاي گل فوتبال ايران نميتواند، مانع آنها در مسير قهرماني اين فصل فوتبال حرفهاي ايران باشد.
تلويزيون ورزشي كويت با پخش گلهاي ديدار استقلال و فجر گفت: دريافت دو گل از تيم فجر نيز يك هشدار جدي براي مربيان اين تيم و براي روزهاي سخت پيش روي استقلال در ادامه فوتبال باشگاهي ايران بود.
تلويزيون ورزشي كويت با اشاره به اولين برد پاس نيز گفت: پاس كه در هفته اول به يك تيم جديد الورود باخته بود در مصاف با تيم فجر بازي و امتياز خود را عليرغم برتري به دليل قطع برق از دست داد اما در هفته سوم پاس بر فولاد پيروز شد.
به گفته گوينده تي وي اسپورت كويت اين پيروزي اگرچه به سختي و با يك گل بدست آمد اما براي پاس 3 امتياز داشت تا اين تيم بزرگ فوتبال باشگاهي ايران بتواند خود را براي حضور در جمع بزرگان فوتبال باشگاهي ايران آماده تر كند.نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران

صادق هدايت؛ بوف کور
Comment
-
با نظر اميرقلعه نويي
آئيننامه انضباطي جديدي در باشگاه استقلال تصويب شد
مسئولان باشگاه استقلال براي جلوگيري از هرگونه ايجاد حاشيه در تيم، آئيننامه انضباطي جديدي را طرح ريزي كردند.
با نظر امير قلعه نويي مديرفني استقلال، صمد مرفاوي، علي نظري جويباري، علي اميري و اميدوار رضايي ايين نامه انضباطي جديد را تنظيم كردهاند كه مفاد گوناگوني در آن مطرح شده و بازيكنان استقلال موظف هستند با امضاي اين تعهدنامه، خود را ملزم به رعايت آن كنند.
قرار است اين آئين نامه در اختيار تك تك بازيكنان قرار گيرد و هريك با امضاي آن خود را متعهد به رعايت آن كنند.
طرح اين آئيننامه انضباطي جديد به اين دليل طرحريزي شد كه در شروع فصل، بازيكنان استقلال سه بار در اردوي اين تيم در تركيه و در تمرينات هفته قبل با يكديگر درگير شده اند و همچنين بعضي از بازيكنان به دليل مسائل مالي عليه باشگاه مصاحبه هايي انجام داده اند.
در صورت رعايت نشدن اين آئين نامه انضباطي جديد توسط بازيكنان استقلال، آنان با جرايم سنگيني رو به رو خواهند شد.نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران

صادق هدايت؛ بوف کور
Comment
-
رضائيان: استقلال تهران تيم ايدهآل سال گذشته نيست
مدير عامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: تيم فولاد خيلي جوان است اما استقلال هم تيم سرحال و ايدهآل سال گذشته نيست.
مسعود رضائيان روز يكشنبه در مورد بازي با تيم فوتبال استقلال تهران كه چهارشنبه هفته جاري برگزار خواد شد، اظهار داشت: نتيجه اين بازي قابل پيش بيني نيست، تيم ما پيچيده است اما استقلال هم روي نوار خوش شانسي است. آنها بازي قبلي را تا مرز باختن هم پيش رفتند و يا حداقل نبايد پيروز ميشدند. لحظهها به آنها كمك كرد تا 9 امتياز بگيرند، از طرفي ما هم روي نوار بدشناسي هستيم.
وي اضافه كرد: شايد به خاطر گرماي هوا در ساعت 15 نيمه اول بازي خيلي زيبايي را شاهد نباشيم. اما نيمه دوم حتماً بازي بهتر ميشود تيم فولاد كه خيلي جوان است آنها تجربه بازي مقابل تيمهاي بزرگ را ندارند تيم امسال ما تيم سالهاي گذشته نيست كه چندين بار پرسپوليس و استقلال را شكست داد. آنها اضطراب و استرس بازي مقابل تيمهاي مطرح را دارند با اين حال شايد انگيزه خوب بودن به كمكشان بيايد.
رضائيان درباره وضعيت تيم امسال فولاد خوزستان تصريح كرد: تيم امسال ما بر خلاف سال گذشته دچار باختهاي بد نخواهد شد، البته نبايد كم تجربگي بازيكنان را در ليگ امسال ناديده گرفت چرا كه همين مساله ممكن است باختهايي را براي ما در پي داشته باشد.
وي اضافه كرد: مطمئن هستيم هر چه از برگزاري ليگ بگذرد، تيم سر حال تر و محكمتر ميشود فقط بايد روي مسائل روحي و رواني بازيكنان كار كرد.
مديرعامل باشگاه فولاد خوزستان افزود: بازي با استقلال ميتواند به تيم ما كمك مضاعف كند. برد مقابل تيم استقلال روحيه بسيار زيادي به تيم وارد ميكند و شكست مقابل آنها هم ممكن است تيم را دچار مشكل سازد.نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران

صادق هدايت؛ بوف کور
Comment
-
روشن: استقلال ميان چهار تيم برتر ليگ جايي ندارد
مهاجم سابق تيم فوتبال استقلال گفت: مسئولان تيم بايد هر چه زودتر به اوضاع مديريتي سر و سامان دهند؛ در غير اينصورت تيم ميان چهار تيم هم جايي نخواهد داشت.
حسن روشن روز دوشنبه درباره استقلال و عملكرد اين تيم در سه هفته اول و اينكه گفته ميشود قهرمان فصل گذشته با حرفهايگري نه امتياز كسب كرده است، اظهار داشت: از واژه حرفه اي كه نميتوانيم استفاده كنيم چراكه فقط اسممان حرفه اي است. شانس هم كه بخشي از فوتبال است؛ البته نه به اين زيادي كه استقلال با آن روبرو شده؛ اما در اين فوتبال بعضي وقتها اين شانس زياد ميشود و طبيعي است كه در اوايل تيم ها با استفاده از همين روشها به فكر جمع آوري امتياز هستند.
اين پيشكسوت معتقد است از هوداران بايد در مورد بازيهاي استقلال نظرخواهي كرد: بايد از طرفداران پرسيد كه از بازيهاي تيم راضي هستند يا نه. اگر آنها امتياز ميخواهند كه بايد به همين نوع بازيها راضي باشند؛ اما اگر دنبال رسيدن فوتبال زيبا هستند كه هميشه استقلال اين فوتبال زيبا را داشته، بايد صبر كنند تا تيم هماهنگ شود. معتقدم نبايد مردم را گول زد. فوتبال استقلال بايد مردم پسند باشد و در كنار شانس و امتياز، بازي خوب هم انجام دهند.
وي اضافه كرد: هنوز بايد براي استقلال صبر كرد. بايد ديد اين هواداران به همين بازي ها قانع هستند يا نه. نبايد فكر كنيم استقلال يا هر تيم ديگري در كورس قهرماني قرار دارد. از هفته ششم به بعد بايد منتظر قدرت تيمها بود. الان به هر مربي كه اينطور نتيجه مي گيرد ايراد بگيريد، بهانه مي آورد كه اوايل فصل است و به فكر جمع آوري امتيازات هستند كه اين حرف هم تا مدتي طرفدار دارد.
روشن به حضور استقلال در ليگ قهرمانان آسيا اشاه كرد و گفت: حريفان ما در آسيا فقط به مسائل فوتبالي فكر نميكنند. مي دانند اوضاع داخلي استقلال نابسامان است و روي همين مسئله كار مي كنند. كار تيم در آسيا بسيار دشوار است. بازيكنان بايد هر چه زودتر با هم هماهنگ شوند.
وي افزود: تيم اگر نتيجه نگيرد، مرفاوي ميتواند بگويد فرصت كمي در اختيار داشته و اگر هم نتيجه بگيرد كه ميگويد تلاش و كوشش باعث اين نتيجه شده است. در هر حال تا دير نشده بايد به وضعيت استقلال رسيدگي كرد؛ وگرنه در آخر ليگ بين چهار تيم اول هم جايي ندارد.
اين بازيكن اسبق استقلال به خريد بازيكنان پرسپوليس هم منتقد است و اضافه كرد: معتقدم دو تيم پرسپوليس و استقلال نبايد از هم بازيكن بگيرند. اصالتها از بين رفته است. بهتر بود دو باشگاه سر اين موضوع همكاري بهتري با هم ميكردند. مقصر اصلي هم باشگاهها هستندنه غزه نه لبنان جانم فدای ایران

صادق هدايت؛ بوف کور
Comment
-
با مطرح شدن نام مصري براي تصدي وزارت رفاه
بخت فتح الله زاده براي مديرعاملي استقلال افزايش يافت
همزمان با مطرح شدن نام عبدالرضا مصري به عنوان وزير پيشنهادي رئيس جمهوري براي تصدي وزارت رفاه و تامين اجتماعي، بخت علي فتح الله زاده براي مديرعاملي استقلال افزايش يافت.
به نقل از منابع آگاه، پس از جدايي پرويز كاظمي، نام عبدالرضا مصري براي حضور در وزارت رفاه مطرح شد كه قرار است نمايندگان مجلس حداكثر تا 10 روز درباره حضور وي در اين وزارتخانه تصميم گيري كنند؛ در صورتيكه مجلس به وي راي اعتماد دهد، مصري به عنوان وزير رفاه مشغول فعاليت خواهد شد.
باتوجه به رابطه مطلوب مصري و فتح الله زاده، احتمال اينكه فتح الله زاده به عنوان مديرعامل مشغول فعاليت شود، فراوان است. البته همه اينها در شرايطي است كه استقلال از وزارت پس گرفته نشود.
البته برخي منابع حكايت از آن دارند كه رئيس سازمان تربيت بدني در اين انديشه است كه استقلال را از حمايت وزارت رفاه خارج كند. وي زمانيكه باشگاه را براي مدت 10 سال به وزارت رفاه و تامين اجتماعي واگذار كرد، فكرش را نميكرد كه اين واگذاري تازه اول دعواهاي مديريت در اين باشگاه مردمي شود. اوج مشكلات مديريت استقلال در همين دو سه هفته اخير رخ داده است.
در حاليكه هيئت مديره باشگاه حاضر نبود به نماينده تام الاختيار وزير رفاه در جمع خود راه دهد، قصد داشتند خود پيشنهادهايي را به عنوان مديرعامل جديد معرفي كنند، پرويز كاظمي به صورت علني با فرد پيشنهادي هيئت مديره يعني علي فتح الله زاده خوي مخالفت كرد.
درست پس از 48 ساعت از اين اظهار نظر، وزير رفاه از كار بركنار شد تا گرههاي مديريتي در باشگاه استقلال سختتر از قبل شود.
با اين شرايط و دردسرهايي كه ناخود آگاه گريبان استقلال را گرفته، علي آبادي شايد تصميم بگيرد باشگاه را از زير نظارت وزارت رفاه خارج كند.
به گفته يك منبع آگاه، ظاهراً رئيس سازمان تربيت بدني در گفتوگويي با منوچهر صالحي، نماينده تام الاختيار وزارت رفاه در باشگاه استقلال اعلام كرد با بركناري پرويز كاظمي، اين تيم را از وزارت رفاه جدا ميكند. در هر حال همه چيز بار ديگر در استقلال در پردهاي از ابهام باقي مانده است.
قرار بود امروز اميدوار رضايي، رئيس هيئت مديره باشگاه به پرويز كاظمي در خصوص قبول مديرعاملي باشگاه نظر نهايياش را بدهد؛ اما با اين تحولات، استقلال براي مدتي ديگر بايد با همين بيسروساماني و ابهامات سركند.نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران

صادق هدايت؛ بوف کور
Comment
-
بركناري وزير رفاه و تغيير معادلات در استقلال
پايان كار پرويز كاظمي، وزير رفاه از سوي رئيس جمهوري، معادلات باشگاه استقلال تهران درخصوص انتخاب مديرعامل را تغيير داد.
پيش از اين زمزمههايي مبني بر بركناري پروز كاظمي شنيده ميشد كه اين موضوع روز دوشنبه به تحقق پيوست و وزير رفاه از سمت خود بركنار شد. اين اتفاق قطعاً تاثير فراواني در روند مديريت باشگاه خواهد داشت.
بحران مديريت استقلال كه مدتها است در اين تيم وجود دارد، با بركناري پرويز كاظمي همچنان ادامه خواهد داشت. وزير رفاه تا روز آخري كه در اين سمت بود، تلاش زيادي انجام داد تا فردي خارج از مجموعه اين وزارتخانه به عنوان مديرعامل استقلال انتخاب شوند؛ حتي حاضر نشد حكم مديريت علي فتح الله زاده را امضا كند.
تلاشهاي كاظمي البته نتيجه مثبتي در برنداشت چرا كه نتوانست فرد مورد نظرش را به عنوان مديرعامل انتخاب كند. اين در شرايطي بود كه كاظمي در كنار خود منچهر صالحي را ميديد. صالحي به عنوان نماينه تام الاختيار وزارت رفاه در استقلال اجرا كننده خواستههاي پرويز كاظمي بود.
با توجه به بركناري وزير رفاه، بايد عمر حضور صالحي در استقلال را نيز تمام شده دانست. وي در اين مدت به كمك وزير رفاه تلاش زيادي كرد تا به صندلي رياست تكيه بزند. تلاش او اما بينتيجه مانده و به نظر ميرسد همچون يار ديرينهاش در وزارت رفاه بايد از مجموعه استقلال خداحافظي كند.
تمام اين مسائل در حالي رخ ميدهد كه استقلال در آستان هفته چهارم همچنان بدون مديرعامل به كار خود ادامه ميدهد.
تحولات در سطح وزارت رفاه نيز بر مشكلات موجود ميافزايد. لي يوسفپور به عنوان سرپرست وزارت رفاه منصوب شده؛ اما اينكه بتواند به بحران مديريت استقلال خاتمه دهد، سؤالي است كه پاسخ آن مبهم است. اينكه سرپرست جديد وزارت رفاه چگونه با هيئت مديره به تعامل برسد نيز از جمله موارد ابهامآميز است. با حضور سرپرست جديد وزارت رفاه بايد منتظر اتفاقات تازهاي در باشگاه استقلال باشيم.
آيا يوسفپور حق امضاي حكم مديرعامل جديد استقلال را دارد يا اينكه بايد منتظر انتخاب وزير جديد رفاه بمانيم. اينها، سوالهايي بيپاسخ است كه نميتوان به آن پاسخ داد. با اين وضعيت بايد منتظر ادامه بحران مديريت باشگاه استقلال باشيم.نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران

صادق هدايت؛ بوف کور
Comment
-
زمان ديدارهاي استقلال تهران و فولاد خوزستان تغيير يافت
زمان ديدارهاي دو تيم فوتبال استقلال تهران و فولاد خوزستان تغيير يافت.
بنابر اعلام فدراسيون فوتبال، ديدار بين تيمهاي فولاد خوزستان و استقلال تهران از هفته چهارم كه قرار بود روز چهارشنبه 5/7/85 ساعت 15 برگزار شود، در ساعت 30/15 روز جمعه 7/7/85 در ورزشگاه نفت اهواز برگزار خواهد شد.
به گزارش پايگاه خبري فدراسيون، ديدار تيمهاي استقلال تهران با صبا باتري و مس كرمان با فولاد خوزستان از هفته پنجم به بعد موكول و زمان برگزاري اين ديدارها متعاقباً اعلام خواهد شد.نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران

صادق هدايت؛ بوف کور
Comment
-
به دليل تاخير در ورود به زمين
استقلال تهران با جريمه نقدي روبرو شد
تيم فوتبال استقلال تهران به دليل تاخير در ورود به زمين در ديدار برابر ذوب آهن اصفهان مبلغ دو ميليون و چهارصدهزار ريال جريمه شد.
به نقل از پايگاه خبري فدراسيون، در بازي دو تيم استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان كه روز شنبه 18/6/85 در ورزشگاه آزادي تهران برگزار شد، استقلال به مدت 5 دقيقه در نيمه اول و 3 دقيقه در نيمه دوم تاخير ورود به زمين داشته است.
طبق آئين نامه باشگاه هاي ليگ برتر، اين تيم به پرداخت مبلغ دو ميليون و چهارصد هزار ريال جريمه نقدي محكوم شده است.
باشگاه پرسپوليس نيز به دليل مشابه با جريمه نقدي مواجه شده است.نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران

صادق هدايت؛ بوف کور
Comment
-
عضو فراكسيون ورزش مجلس:
تغيير وزير به نفع استقلال خواهد شد
واگذاري استقلال از ابتدا هم اشتباه بود
يحييزاده در گفتوگوي اختصاصي با خبرنگار اينپا گفت: تغييراتي كه در وزارت رفاه اتفاق افتاد به نفع باشگاه استقلال است زيرا برخي مخالفتها از ناحيه وزير سابق (كاظمي) بود.
عضو فراكسيون ورزش مجلس با تاكيد بر اينكه با واگذاري استقلال مخالف بوديم تصريح كرد: واگذاري باشگاه استقلال از ابتدا هم كار درستي نبود زيرا از يك سو گستردگي كاري وزارت رفاه و عدم شانيت فعاليتهاي اين وزارتخانه با باشگاهداري و از سوي ديگر مغايرت با اهداف و سياستهاي برنامه چهارم توسعه نشان مي داد كه واگذاري نتيجه مطلوبي نخواهد داشت.
نماينده مردم تفت و ميبد افزود: اگر چه كمكهاي مالي وزارت رفاه منجر به رفع برخي مشكلات استقلال شد ولي اختلالات را در مديريت باشگاه به وجود آورد.
يحييزاده درپايان خاطرنشان كرد: به هر حال تصور ميكنم تغييرات به طور كلي به سود استقلاليها خواهد بونه غزه نه لبنان جانم فدای ایران

صادق هدايت؛ بوف کور
Comment
-
azizam ina ro bezare to threade esteghlal badbakhtar mishavadOriginally posted by donsaeid View Postبه دليل تاخير در ورود به زمين
استقلال تهران با جريمه نقدي روبرو شد
تيم فوتبال استقلال تهران به دليل تاخير در ورود به زمين در ديدار برابر ذوب آهن اصفهان مبلغ دو ميليون و چهارصدهزار ريال جريمه شد.
به نقل از پايگاه خبري فدراسيون، در بازي دو تيم استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان كه روز شنبه 18/6/85 در ورزشگاه آزادي تهران برگزار شد، استقلال به مدت 5 دقيقه در نيمه اول و 3 دقيقه در نيمه دوم تاخير ورود به زمين داشته است.
طبق آئين نامه باشگاه هاي ليگ برتر، اين تيم به پرداخت مبلغ دو ميليون و چهارصد هزار ريال جريمه نقدي محكوم شده است.
باشگاه پرسپوليس نيز به دليل مشابه با جريمه نقدي مواجه شده است.
pERSPOLIS
Comment


Comment