رايكو ترومن سرمربي تيم ملي بسكتبال ايران پس از پيروزي تيمش در برابر اردن گفت: بسيار خوشحالم كه به مرحله*ي بعدي جام ملت*هاي آسيا صعود كرديم.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) ترومن سرمربي صربستاني تيم ايران پس از كسب دومين پيروزي تيمش مقابل تيم اردن اظهار كرد: صعود از اين گروه اعتماد به نفس من براي حضور در مراحل بعدي اين رقابت*ها را افزايش داده است.
وي افزود: در سخت*ترين گروه مسابقات فشار بسيار زيادي به بازيكنان من وارد شد اما، آنها با پتانسيل بالا همه چيز را جبران كردند. حالا فكر مي*كنم ما توانايي شكست هر تيمي را در اين مسابقات داشته باشيم.
"ماريو پالما" سرمربي تيم ملي بسكتبال اردن، شكست تيمش را به علت از دست دادن كنترل بازي در نيمه*ي دوم دانست.
او پس از پايان بازي گفت: "ما در نيمه*ي دوم اشتباهات خيلي زيادي داشتيم. بازيكنان من در اين ديدار آن*طور كه خودشان خواستند بازي كردند."
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) ترومن سرمربي صربستاني تيم ايران پس از كسب دومين پيروزي تيمش مقابل تيم اردن اظهار كرد: صعود از اين گروه اعتماد به نفس من براي حضور در مراحل بعدي اين رقابت*ها را افزايش داده است.
وي افزود: در سخت*ترين گروه مسابقات فشار بسيار زيادي به بازيكنان من وارد شد اما، آنها با پتانسيل بالا همه چيز را جبران كردند. حالا فكر مي*كنم ما توانايي شكست هر تيمي را در اين مسابقات داشته باشيم.
"ماريو پالما" سرمربي تيم ملي بسكتبال اردن، شكست تيمش را به علت از دست دادن كنترل بازي در نيمه*ي دوم دانست.
او پس از پايان بازي گفت: "ما در نيمه*ي دوم اشتباهات خيلي زيادي داشتيم. بازيكنان من در اين ديدار آن*طور كه خودشان خواستند بازي كردند."


Comment