بازيكن تيم فوتبال شيرين فراز كرمانشاه گفت: سرمربيگرى در شرايطى كه دستيار نداشتم كار سختى بود و نمى توانستم با اين شرايط كار كنم. محمود فكرى در خصوص تصميم باشگاه شيرين فراز مبنى بر انتخاب سرمربى جديد اظهار داشت: اين تصميم ناگهانى نبود. از اول هم قرار ما اين بود تا زمانى سرمربى باشم كه آنها بتوانند در فرصت مناسب سرمربى مورد نظر شان را انتخاب كنند. وى در مورد اين كه گفته مى شود براى ادامه كار در پست سرمربيگرى ريسك نكرده، گفت: بحث ريسك پذيرى نيست. احساس كردم اين اتفاق بيفتد بهتر است. از ابتدا براى مربيگرى به اين تيم نيامده بودم. هنوز خيلى از مراحل مربيگرى را طى نكرده ام و ناگهان بدون دستيار، مربى دروازه بانان و بدنساز به عنوان سرمربى انتخاب شدم. كار با اين شرايط دشوار بود. اين بازيكن در پاسخ به اين سوال كه چرا امكانات مورد نياز خود را از باشگاه درخواست نكرده اذعان داشت: ۲مربى معرفى كردم كه با حضور آنها موافقت نشد. در نهايت هم احساس كردم ادامه ندهم بهتر است، چون در صورت ادامه كار هم تيم و هم خودم متضرر مى شديم.


Comment