khob shod... khosh omadi dobareh
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Man Daram Miram ....!!!!
Collapse
X
-
hahaha lol thnx, fek ardin be in asoni mitunin az share ma rahat shin jk...
هركجا هستم باشم
آسمان مال من است
پنجره فكر هوا عشق زمين مال من است
چه اهميت دارد گاه اگر مي رويند قارچهاي غربت!!!
زندگي دو نيمه است : نيمه اول در انتظار نيمه دوم ، نيمه دوم در حسرت نيمه اول .
اگه یه پروانه روی سرت نشست تعجب نکن چون ............ . من آدرس قشنگترین گله دنیا رو بهش دادم.
Comment
-
hahahahahaha thnx guys..... luv u all..... loos chie maloos jon....
ha abadani man mimonam...gifto radesh kon vayad...lol.....heheheheهركجا هستم باشم
آسمان مال من است
پنجره فكر هوا عشق زمين مال من است
چه اهميت دارد گاه اگر مي رويند قارچهاي غربت!!!
زندگي دو نيمه است : نيمه اول در انتظار نيمه دوم ، نيمه دوم در حسرت نيمه اول .
اگه یه پروانه روی سرت نشست تعجب نکن چون ............ . من آدرس قشنگترین گله دنیا رو بهش دادم.
Comment



Comment