Announcement

Collapse
No announcement yet.

Best Looking Tapesh Member

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • yeaah... Aimster joon he is.... go check out his pics.... faqat movazeb bash ghash nakoni......
    هركجا هستم باشم
    آسمان مال من است
    پنجره فكر هوا عشق زمين مال من است
    چه اهميت دارد گاه اگر مي رويند قارچهاي غربت!!!


    زندگي دو نيمه است : نيمه اول در انتظار نيمه دوم ، نيمه دوم در حسرت نيمه اول .


    اگه یه پروانه روی سرت نشست تعجب نکن چون ............ . من آدرس قشنگترین گله دنیا رو بهش دادم.

    Comment


    • Originally posted by Narges-Khanoom
      yeaah... Aimster joon he is.... go check out his pics.... faqat movazeb bash ghash nakoni......
      I am searching for: donsaeid , but no luck

      Where are you? I don't see you on that site either :P
      IRANIAN PICTURE BLOG (1,000+ PICTURES)

      Comment


      • I am somewhere there.... Narges khanoom, az harki beporsi adresamo balade
        هركجا هستم باشم
        آسمان مال من است
        پنجره فكر هوا عشق زمين مال من است
        چه اهميت دارد گاه اگر مي رويند قارچهاي غربت!!!


        زندگي دو نيمه است : نيمه اول در انتظار نيمه دوم ، نيمه دوم در حسرت نيمه اول .


        اگه یه پروانه روی سرت نشست تعجب نکن چون ............ . من آدرس قشنگترین گله دنیا رو بهش دادم.

        Comment


        • oo I found don saeid
          IRANIAN PICTURE BLOG (1,000+ PICTURES)

          Comment


          • Originally posted by Narges-Khanoom
            I am somewhere there.... Narges khanoom, az harki beporsi adresamo balade
            I found you too, but that's not your picture !
            IRANIAN PICTURE BLOG (1,000+ PICTURES)

            Comment


            • yeah it is me.... ask these guys... my name's claudia lynx lol
              هركجا هستم باشم
              آسمان مال من است
              پنجره فكر هوا عشق زمين مال من است
              چه اهميت دارد گاه اگر مي رويند قارچهاي غربت!!!


              زندگي دو نيمه است : نيمه اول در انتظار نيمه دوم ، نيمه دوم در حسرت نيمه اول .


              اگه یه پروانه روی سرت نشست تعجب نکن چون ............ . من آدرس قشنگترین گله دنیا رو بهش دادم.

              Comment


              • Originally posted by Narges-Khanoom
                yeah it is me.... ask these guys... my name's claudia lynx lol
                loll you're funny
                IRANIAN PICTURE BLOG (1,000+ PICTURES)

                Comment


                • I know.... lol
                  هركجا هستم باشم
                  آسمان مال من است
                  پنجره فكر هوا عشق زمين مال من است
                  چه اهميت دارد گاه اگر مي رويند قارچهاي غربت!!!


                  زندگي دو نيمه است : نيمه اول در انتظار نيمه دوم ، نيمه دوم در حسرت نيمه اول .


                  اگه یه پروانه روی سرت نشست تعجب نکن چون ............ . من آدرس قشنگترین گله دنیا رو بهش دادم.

                  Comment


                  • how old is everyone on this site?

                    16-18s?

                    Just curious..
                    IRANIAN PICTURE BLOG (1,000+ PICTURES)

                    Comment


                    • inja hame age darim... az 14 sale gerefte ta 30 ya shayadam bishtar, im 17
                      هركجا هستم باشم
                      آسمان مال من است
                      پنجره فكر هوا عشق زمين مال من است
                      چه اهميت دارد گاه اگر مي رويند قارچهاي غربت!!!


                      زندگي دو نيمه است : نيمه اول در انتظار نيمه دوم ، نيمه دوم در حسرت نيمه اول .


                      اگه یه پروانه روی سرت نشست تعجب نکن چون ............ . من آدرس قشنگترین گله دنیا رو بهش دادم.

                      Comment


                      • i Am 19!iShalla Bozorg MiSham KhoShtip MishamLoooooooooooooooooL
                        Smile ! Its The The Second Best Thing You Can Do With Your Lips

                        Comment


                        • AghaYoon Khanooma Shomaha Chejuri Be Ham Ray MidiNMage HamDigaro Didin=))
                          Smile ! Its The The Second Best Thing You Can Do With Your Lips

                          Comment


                          • Originally posted by donsaeid
                            I am Gorgeous
                            mage dpkhtari ke gorges bashi
                            to handsome hasti

                            Comment


                            • Originally posted by Narges-Khanoom
                              Parinaz 3
                              Khanoomi 3
                              Donsaied 2
                              Snow 1
                              Tapesh 1
                              gg666 1
                              moonlight 1
                              rfhr918 1
                              horiye 1
                              Pursian-cat 1
                              Narges-khanoom 1
                              pas ray man chi shod man be evergreen va shazz ray dadeh bodam
                              dige ghar nabod party bazi beshe ray hame ro bayad hesab konid
                              post 64 ro bekhon
                              Last edited by jjbb; 05-05-2006, 09:21 AM.

                              Comment


                              • Originally posted by shazz
                                AghaYoon Khanooma Shomaha Chejuri Be Ham Ray MidiNMage HamDigaro Didin=))
                                man be to ray dadam vali nagozashtan
                                mesle inke inja ham party baziye
                                irani hame ja iraniye

                                Comment

                                Working...
                                X