If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
ha shomaha mesleh inkeh ma bacheha ro hesab nemikonid???!!! na??
man, nana, va kami jooon, zybatarin bidim too in sitee!! loooooool:
khob goftam nana??
( jjbb joon sharmande man fek karde bodam to already vote dadi sorry aziz, party bazi nist... mistake bod )
come on guys vote for ur third person... ta alan faqat nana be third personesh vote dade and purssian-cat
هركجا هستم باشم
آسمان مال من است
پنجره فكر هوا عشق زمين مال من است
چه اهميت دارد گاه اگر مي رويند قارچهاي غربت!!!
زندگي دو نيمه است : نيمه اول در انتظار نيمه دوم ، نيمه دوم در حسرت نيمه اول .
اگه یه پروانه روی سرت نشست تعجب نکن چون ............ . من آدرس قشنگترین گله دنیا رو بهش دادم.
kheili khob gofti horieh joon, aslan maha khoshgel tarim. in baghieh hame bozorgand, pas JUST KIDSSSSSSSSSSSSS.
Originally posted by horiyeh
ha shomaha mesleh inkeh ma bacheha ro hesab nemikonid???!!! na??
man, nana, va kami jooon, zybatarin bidim too in sitee!! loooooool:
khob goftam nana??
URL=http://imageshack.us][IMG]http://img96.imageshack.us/img96/7044/mytapesh3vg.gif[/IMG Tapesh.Com and Kami joon BRINGS You the BEST
i kno mano ke hichki nazashte i dont care really i dont lol..... i reckon hame ghashangan inja hame mahan... i love u all
are kami joon ye nafar dige fagaht
Comment