يادش گرامي
اما مهستي يا هر هنرمند ديگري و يا هر انسان ديگري اعتقادش براي شخص خودش محترم بوده و هست. چه او مسيحي بوده يا مسلمان يا بي دين به شخصيت خودش مربوط بوده است. ايشان كه متفكر و روشنفكر نبوده كه بخواهد براي ما روشنگري بكند. هنرمند ارجمندي بوده كه هنرش مايه آرامش خاطر مردم بوده و نه بيش از اين. به دنبال هياهو و بي خردي نباشيم.
اما مهستي يا هر هنرمند ديگري و يا هر انسان ديگري اعتقادش براي شخص خودش محترم بوده و هست. چه او مسيحي بوده يا مسلمان يا بي دين به شخصيت خودش مربوط بوده است. ايشان كه متفكر و روشنفكر نبوده كه بخواهد براي ما روشنگري بكند. هنرمند ارجمندي بوده كه هنرش مايه آرامش خاطر مردم بوده و نه بيش از اين. به دنبال هياهو و بي خردي نباشيم.


Comment