i hate shohre man shes stupid googoosh is much betta shes pretty and has a nice voicew.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Shohreh Solati
Collapse
X
-
Air Canada - تورنتوی کانادا اکتبر ۲۰۰۶
Comment
-
خوب من الان تو آرایشگاه آقای زارع هستم ، آقای زارع هم اینجا هستن ، خوب خانم شهره مثل اینکه شما همیشه برای ویدیو و کنسرت و خلاصه همه جا ، میاین پیشه زارع ؟
آره من برای همه ی کارها ، پیشه زارع میام
خوب پس لازم شد از زارع هم یه سوالهایی بپرسم در مورد خانم شهره و آرایششون . روی طرح جلد آلبوم "قسم " شهرام صولتی ، یه عکس خیلی قشنگ از خانم شهره هست ،با یک آرایش سفید ! این کار شماست ؟
بله، بله ، این یکی از آخرین مدلهاست در واقع . من معمولا آخرین مدل ها رو روی شهره امتحان می کنم
خوب برگردیم به شما ، خانم شهره. چه خبر از کارهای جدید. همین آهنگ مشترکی با شهرام دادین بیرون فکر کنم جدیدترینه ؟
آره ، این آهنگ رو بعد از دوازده سال ، به اتفاق خوندیم . آخرین آهنگی که من و شهرام مشترکا خوندیم ، ترانه " پنجره ها " بود .
اتفاقا ، جالبه که ، شما در ایران هم زودتر از شهرام کار رو شروع کردید ...
نه اتفاقا شهرام ، زودتر از من شروع کرد و بعد با مدیریت آقای محمود قربانی ، با هم دو صدای خوندیم و بعد شهرام دیگه اصلا نخوند ولی من هنچنان ادامه دادم تا اینکه شهرام هم دوباره برگشت
پس این آهنگ های دو صدایی خیلی خوب شد که شروع شد دوباره
والله ، در آلبوم من هم شهرام دو تا آهنگ دو صدای با من داره ... که تو ماه ستپامبر یا اکتبر (پاییز ) میاد بیرون ،
خیلی دیره که ... ؟!
ای بابا ، بزارین یکمی نفس بکشم . بعد از " هوس " ، نفس لازمه ...
اتفاقا من ، در آغاز ورودم دیدم که پیانو قشنگی زدین اینجا ، اصولا تا چه حد شما ساز بلد هستید و موسیقی می دونید ؟
من و شهرام اصلاً هنرستان موسیقی درس خوندیم و ساز اصلی من پیانو و فلوت بود . شهرام هم ویلیون می زد . به نظرم یک هنرمند باید نت بدونه . البته خیلی ها هستند که نت نمی دانند ولی خوب خیلی ها هم بلد هستند . من خودم در ایران یک آهنگ ساختم که ازم نخواهین که اینجا اجراشون کنم . چون نمی کنم!
همونطوری که اول مصاحبه هم گفتم ، شما خیلی آخرین مدل هستید . الان هم با رنگ نقره ای رو بروی من ظاهر شدید . می خواستم بدونم این رنگ مو الان اینجا مد هستش ؟
والله ، هر چیز که مد می شه ، من زودتر و جلوتر از بقیه می روم ، و می خرمش . اینجا هالیوود هستش و خوب به قول معروف آخرشه ... من همیشه سعی می کنم که آخرین باشم . چون نسل جدید و جوون ها ، خیلی با مد آشنا هستش و برای همین ، دوست دارم همیشه به روز ترین ها رو بپوشم . نظر من همینه . من تو بهاری که گذشت ، سعی کردم آتیشی بپوشم ...
حالا دوباره برگردیم به موسیقیتون ... قبل از اینکه آلبومه جدیدتون بیرون بیاید ، ما از شما ویدیو و یا تک آهنگ جدیدی خواهیم دید ؟
من دو تا آهنگ آماده دارم . اگر برسم ، همت کنم و اینها را ویدیو کنم خیلی خوب میشود . چون ما هنرمندها خیلی سرمون شلوغه . همش از این تلویزیون به اون تلویزیون و کنسرت ...
Comment


Comment