Announcement

Collapse
No announcement yet.

Shohreh Solati

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    i hate shohre man shes stupid googoosh is much betta shes pretty and has a nice voicew.

    Comment


    • #17
      kamran and hooman r much betta i still say it even if u wanna khoon be pa koni i dont care abt dickheads man cmon grow up

      Comment


      • #18
        Air Canada - تورنتوی کانادا اکتبر ۲۰۰۶
        Attached Files

        Comment


        • #19
          Shohre SUC.es Sorry 4 my bad bad Behavior,but i think realy so

          Comment


          • #20
            خوب من الان تو آرایشگاه آقای زارع هستم ، آقای زارع هم اینجا هستن ، خوب خانم شهره مثل اینکه شما همیشه برای ویدیو و کنسرت و خلاصه همه جا ، میاین پیشه زارع ؟

            آره من برای همه ی کارها ، پیشه زارع میام

            خوب پس لازم شد از زارع هم یه سوالهایی بپرسم در مورد خانم شهره و آرایششون . روی طرح جلد آلبوم "قسم " شهرام صولتی ، یه عکس خیلی قشنگ از خانم شهره هست ،با یک آرایش سفید ! این کار شماست ؟

            بله، بله ، این یکی از آخرین مدلهاست در واقع . من معمولا آخرین مدل ها رو روی شهره امتحان می کنم

            خوب برگردیم به شما ، خانم شهره. چه خبر از کارهای جدید. همین آهنگ مشترکی با شهرام دادین بیرون فکر کنم جدیدترینه ؟

            آره ، این آهنگ رو بعد از دوازده سال ، به اتفاق خوندیم . آخرین آهنگی که من و شهرام مشترکا خوندیم ، ترانه " پنجره ها " بود .

            اتفاقا ، جالبه که ، شما در ایران هم زودتر از شهرام کار رو شروع کردید ...

            نه اتفاقا شهرام ، زودتر از من شروع کرد و بعد با مدیریت آقای محمود قربانی ، با هم دو صدای خوندیم و بعد شهرام دیگه اصلا نخوند ولی من هنچنان ادامه دادم تا اینکه شهرام هم دوباره برگشت

            پس این آهنگ های دو صدایی خیلی خوب شد که شروع شد دوباره

            والله ، در آلبوم من هم شهرام دو تا آهنگ دو صدای با من داره ... که تو ماه ستپامبر یا اکتبر (پاییز ) میاد بیرون ،

            خیلی دیره که ... ؟!

            ای بابا ، بزارین یکمی نفس بکشم . بعد از " هوس " ، نفس لازمه ...
            اتفاقا من ، در آغاز ورودم دیدم که پیانو قشنگی زدین اینجا ، اصولا تا چه حد شما ساز بلد هستید و موسیقی می دونید ؟

            من و شهرام اصلاً هنرستان موسیقی درس خوندیم و ساز اصلی من پیانو و فلوت بود . شهرام هم ویلیون می زد . به نظرم یک هنرمند باید نت بدونه . البته خیلی ها هستند که نت نمی دانند ولی خوب خیلی ها هم بلد هستند . من خودم در ایران یک آهنگ ساختم که ازم نخواهین که اینجا اجراشون کنم . چون نمی کنم!

            همونطوری که اول مصاحبه هم گفتم ، شما خیلی آخرین مدل هستید . الان هم با رنگ نقره ای رو بروی من ظاهر شدید . می خواستم بدونم این رنگ مو الان اینجا مد هستش ؟

            والله ، هر چیز که مد می شه ، من زودتر و جلوتر از بقیه می روم ، و می خرمش . اینجا هالیوود هستش و خوب به قول معروف آخرشه ... من همیشه سعی می کنم که آخرین باشم . چون نسل جدید و جوون ها ، خیلی با مد آشنا هستش و برای همین ، دوست دارم همیشه به روز ترین ها رو بپوشم . نظر من همینه . من تو بهاری که گذشت ، سعی کردم آتیشی بپوشم ...

            حالا دوباره برگردیم به موسیقیتون ... قبل از اینکه آلبومه جدیدتون بیرون بیاید ، ما از شما ویدیو و یا تک آهنگ جدیدی خواهیم دید ؟

            من دو تا آهنگ آماده دارم . اگر برسم ، همت کنم و اینها را ویدیو کنم خیلی خوب میشود . چون ما هنرمندها خیلی سرمون شلوغه . همش از این تلویزیون به اون تلویزیون و کنسرت ...

            Comment


            • #21
              new album .


              Comment


              • #22
                Covere albume jadide Shahram ba Shohreh solati kheili unprofesionale..
                ~ Bahar ~

                Comment

                Working...
                X