دكتر حميدرضا نمازى مدرس فلسفه در تهران كه عصر روز شنبه پس از خروج از دانشگاه تهران مورد ضرب و شتم نيروهاى لباس شخصى قرار گرفت، از پى گيرى شكايت خود از اين افراد در مراجع قضايى خبر داد .
اين مدرس دانشگاه گفت: در همان شب حادثه شكايت خود را به كلانترى خيابان جامى ارائه دادم و پزشكى قانونى نيز از وضعيت صدمه وارده به چشم و سر و صورت من گزارشى تهيه كرد .
وى همچنين گفت : هم اكنون پرونده شكايت من از اين افراد ناشناس در شعبه اول داديارى دادسراى منيريه در جريان است.
نمازى در مورد وضعيت سلامتى خود نيز گفت : بيشتر جراحات وارده در ناحيه چشم چپ است و خراشيدگى هاى وسعى در قرنيه چشم چپ تشخيص داده شده است كه هم اكنون با يك قرنيه مصنوعى آن را بانداژ كرده اند و هنوز هم پزشكان در مورد ميزان تاثير اين آسيب بر بينايى من اظهار نظر قطعى نكرده اند.
وى همچنين در پايان گفت : ضاربان جوانانى 20-19 ساله بودند كه از شخص آنان گلايه اى ندارم اما لرزش دل من از فرهنگى است كه جرات چشم دريدن و مشت كوفتن مى دهد.
اين مدرس دانشگاه گفت: در همان شب حادثه شكايت خود را به كلانترى خيابان جامى ارائه دادم و پزشكى قانونى نيز از وضعيت صدمه وارده به چشم و سر و صورت من گزارشى تهيه كرد .
وى همچنين گفت : هم اكنون پرونده شكايت من از اين افراد ناشناس در شعبه اول داديارى دادسراى منيريه در جريان است.
نمازى در مورد وضعيت سلامتى خود نيز گفت : بيشتر جراحات وارده در ناحيه چشم چپ است و خراشيدگى هاى وسعى در قرنيه چشم چپ تشخيص داده شده است كه هم اكنون با يك قرنيه مصنوعى آن را بانداژ كرده اند و هنوز هم پزشكان در مورد ميزان تاثير اين آسيب بر بينايى من اظهار نظر قطعى نكرده اند.
وى همچنين در پايان گفت : ضاربان جوانانى 20-19 ساله بودند كه از شخص آنان گلايه اى ندارم اما لرزش دل من از فرهنگى است كه جرات چشم دريدن و مشت كوفتن مى دهد.

Comment