همسر احمد باطبی که اکنون هفتمين روز اعتصاب عذای خود را در زندان می گذراند در پيامی مرگ اکر محمدی در زندان را به خانواده وی تسليت گفت. متن اين پيام به شرح زير است:
اينجانب دکتر سميه بينات همسر احمد باطبی زندانی در بند ضمن عرض تسليت و اظهار هم دردی به خانواده زنده ياد اکبر محمدی که مظلومانه جانش را در راه آزادی وطن قربانی شد اظهار می دارم که اکنون همسرم احمد که در تاريخ 07/05/1385 توسط عوامل حکومتی دستگير گرديده در وضعيت مشابه با آن بزرگ از دست رفته بسر ميبرد و از همان لحظه دستگيری اعتصاب غذا نموده ليکن خبری از وی تا کنون به ما نرسيده است. اين بی اطلاعی و همچنين تصميم راسخ احمد در جهت ادامه اعتصاب غذا تا رسيدن به اهداف خويش موجبات فراهم آوردن دل نگرانی و وحشت از آينده ی شده است که همانا به دست آنان که در باورشان مزد گورکن از جانه آدم بالاتر است رقم خورد.
اينجانب دکتر سميه بينات همسر احمد باطبی زندانی در بند ضمن عرض تسليت و اظهار هم دردی به خانواده زنده ياد اکبر محمدی که مظلومانه جانش را در راه آزادی وطن قربانی شد اظهار می دارم که اکنون همسرم احمد که در تاريخ 07/05/1385 توسط عوامل حکومتی دستگير گرديده در وضعيت مشابه با آن بزرگ از دست رفته بسر ميبرد و از همان لحظه دستگيری اعتصاب غذا نموده ليکن خبری از وی تا کنون به ما نرسيده است. اين بی اطلاعی و همچنين تصميم راسخ احمد در جهت ادامه اعتصاب غذا تا رسيدن به اهداف خويش موجبات فراهم آوردن دل نگرانی و وحشت از آينده ی شده است که همانا به دست آنان که در باورشان مزد گورکن از جانه آدم بالاتر است رقم خورد.


Comment