Announcement

Collapse
No announcement yet.

Best Looking Tapesh Member

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • migam shazz to yek kami shabihe Wolverine from X-Men hasti...(no offence)

    Comment


    • ha shomaha mesleh inkeh ma bacheha ro hesab nemikonid???!!! na??
      man, nana, va kami jooon, zybatarin bidim too in sitee!! loooooool:
      khob goftam nana??

      Comment


      • ha in saeid ham jigar bid, vali behesh vote nemidam chon porroo vashed j/k

        Comment


        • Votes Until Now:

          Parinaz 3
          Khanoomi 3
          Donsaied 3
          Shazz 2
          Snow 1
          Tapesh 1
          gg666 1
          moonlight 1
          rfhr918 1
          horiye 1
          Pursian-cat 1
          Narges-khanoom 1
          Evergreen 1
          Kami Joon 1


          ( jjbb joon sharmande man fek karde bodam to already vote dadi sorry aziz, party bazi nist... mistake bod )
          come on guys vote for ur third person... ta alan faqat nana be third personesh vote dade and purssian-cat
          هركجا هستم باشم
          آسمان مال من است
          پنجره فكر هوا عشق زمين مال من است
          چه اهميت دارد گاه اگر مي رويند قارچهاي غربت!!!


          زندگي دو نيمه است : نيمه اول در انتظار نيمه دوم ، نيمه دوم در حسرت نيمه اول .


          اگه یه پروانه روی سرت نشست تعجب نکن چون ............ . من آدرس قشنگترین گله دنیا رو بهش دادم.

          Comment


          • reghabate kheili hassas between parinazi , khanoomi and saiedi.... go guyz
            هركجا هستم باشم
            آسمان مال من است
            پنجره فكر هوا عشق زمين مال من است
            چه اهميت دارد گاه اگر مي رويند قارچهاي غربت!!!


            زندگي دو نيمه است : نيمه اول در انتظار نيمه دوم ، نيمه دوم در حسرت نيمه اول .


            اگه یه پروانه روی سرت نشست تعجب نکن چون ............ . من آدرس قشنگترین گله دنیا رو بهش دادم.

            Comment


            • eeee nana chera to in list nabiddddddd????????
              arghhhhhhhhh
              man be nana vote midam!!!!!!! va narges jooooooonam ! famileh jigaram

              Comment


              • ahahahahaha
                haa een bozorga faghat be khodeshoon varesen...
                haaa ma ham be khodemooon varesim jigarrrrr



                Comment


                • nargess man faghat 2 ta vote bishtar navadadamaaaaaaa
                  haaa khob sevomi hammm be boam ray vadam (saeid)lol



                  Comment


                  • Votes Until Now:

                    Donsaied 4
                    Parinaz 3
                    Khanoomi 3
                    Shazz 2
                    Narges-khanoom 2 (horiye to in chandomin votet bid?)
                    Snow 1
                    Tapesh 1
                    gg666 1
                    moonlight 1
                    rfhr918 1
                    horiye 1
                    Pursian-cat 1
                    Evergreen 1
                    Kami Joon 1
                    Elly KHoshgele 1
                    nanakhafan 1
                    هركجا هستم باشم
                    آسمان مال من است
                    پنجره فكر هوا عشق زمين مال من است
                    چه اهميت دارد گاه اگر مي رويند قارچهاي غربت!!!


                    زندگي دو نيمه است : نيمه اول در انتظار نيمه دوم ، نيمه دوم در حسرت نيمه اول .


                    اگه یه پروانه روی سرت نشست تعجب نکن چون ............ . من آدرس قشنگترین گله دنیا رو بهش دادم.

                    Comment


                    • man 2 vomin votam bid

                      Comment


                      • I
                        Me
                        Myself
                        khodam.
                        born to be successful.

                        Comment


                        • EG nemituni be khodet vote bedi

                          i vote for Parinaz joon
                          Narges Khanoom
                          Nanakhafan( jigare mani to) lol

                          Comment


                          • kheili khob gofti horieh joon, aslan maha khoshgel tarim. in baghieh hame bozorgand, pas JUST KIDSSSSSSSSSSSSS.
                            Originally posted by horiyeh
                            ha shomaha mesleh inkeh ma bacheha ro hesab nemikonid???!!! na??
                            man, nana, va kami jooon, zybatarin bidim too in sitee!! loooooool:
                            khob goftam nana??
                            URL=http://imageshack.us][IMG]http://img96.imageshack.us/img96/7044/mytapesh3vg.gif[/IMG
                            Tapesh.Com and Kami joon BRINGS You the BEST

                            Comment


                            • nanakhafan jooooooooooon
                              horiyeh joooooooooooooooon.
                              man be ye nafar dige ham mitonam vote bedam?
                              URL=http://imageshack.us][IMG]http://img96.imageshack.us/img96/7044/mytapesh3vg.gif[/IMG
                              Tapesh.Com and Kami joon BRINGS You the BEST

                              Comment


                              • i kno mano ke hichki nazashte i dont care really i dont lol..... i reckon hame ghashangan inja hame mahan... i love u all
                                are kami joon ye nafar dige fagaht

                                Comment

                                Working...
                                X