ok baba. shookhiam nemishe ba shomaha kard? hame chio jeddi migiran. lol
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Best Looking Tapesh Member
Collapse
X
-
Votes Until Now
Donsaied 4
Parinaz 4
Khanoomi 3
nanakhafan 3
Narges-khanoom 3
Shazz 2
horiye 2
Snow 1
Tapesh 1
gg666 1
moonlight 1
rfhr918 1
Pursian-cat 1
Evergreen 1
Kami Joon 1
Elly KHoshgele 1
هركجا هستم باشم
آسمان مال من است
پنجره فكر هوا عشق زمين مال من است
چه اهميت دارد گاه اگر مي رويند قارچهاي غربت!!!
زندگي دو نيمه است : نيمه اول در انتظار نيمه دوم ، نيمه دوم در حسرت نيمه اول .
اگه یه پروانه روی سرت نشست تعجب نکن چون ............ . من آدرس قشنگترین گله دنیا رو بهش دادم.
Comment
-
farda votes close vashe.... so make up ur mind
هركجا هستم باشم
آسمان مال من است
پنجره فكر هوا عشق زمين مال من است
چه اهميت دارد گاه اگر مي رويند قارچهاي غربت!!!
زندگي دو نيمه است : نيمه اول در انتظار نيمه دوم ، نيمه دوم در حسرت نيمه اول .
اگه یه پروانه روی سرت نشست تعجب نکن چون ............ . من آدرس قشنگترین گله دنیا رو بهش دادم.
Comment
-
abadani 3 nafar mituni choose koni
هركجا هستم باشم
آسمان مال من است
پنجره فكر هوا عشق زمين مال من است
چه اهميت دارد گاه اگر مي رويند قارچهاي غربت!!!
زندگي دو نيمه است : نيمه اول در انتظار نيمه دوم ، نيمه دوم در حسرت نيمه اول .
اگه یه پروانه روی سرت نشست تعجب نکن چون ............ . من آدرس قشنگترین گله دنیا رو بهش دادم.
Comment
-
in shod 4 ta... ba pari bayad 3 ta sheهركجا هستم باشم
آسمان مال من است
پنجره فكر هوا عشق زمين مال من است
چه اهميت دارد گاه اگر مي رويند قارچهاي غربت!!!
زندگي دو نيمه است : نيمه اول در انتظار نيمه دوم ، نيمه دوم در حسرت نيمه اول .
اگه یه پروانه روی سرت نشست تعجب نکن چون ............ . من آدرس قشنگترین گله دنیا رو بهش دادم.
Comment





Comment