وداع سخنگوی وزارت خارجه
با تلخ و شيرين ها سياست خارجی ج.ا
حميدرضا آصفی سخنگوی قديمی وزارت خارجه، سرانجام كنار رفتن و استعفای خود از اين سمت را تحت عنوان " نامه خداحافظی» اعلام كرد. او در نامه پر تعارفی كه خطاب به خبرنگاران نوشت، تنها در يك جمله كوتاه دست از روی زخمی كه در پهلو دارد برداشت و نوشت: در خاتمه 8 سال سخنگويی وزارت امور خارجه، لازم ميدانم از توجه وهمكاری و همدلی آن عزيزان صميمانه قدردانی نمايم. در مدتی كه گذشت با يكديگر فرود و فرازهايی را تجربه كرديم و اوقات تلخ و شيرين سياست خارجی كشور و روابط بينالملل را از نزديك دنبال كرديم.
با تلخ و شيرين ها سياست خارجی ج.ا
حميدرضا آصفی سخنگوی قديمی وزارت خارجه، سرانجام كنار رفتن و استعفای خود از اين سمت را تحت عنوان " نامه خداحافظی» اعلام كرد. او در نامه پر تعارفی كه خطاب به خبرنگاران نوشت، تنها در يك جمله كوتاه دست از روی زخمی كه در پهلو دارد برداشت و نوشت: در خاتمه 8 سال سخنگويی وزارت امور خارجه، لازم ميدانم از توجه وهمكاری و همدلی آن عزيزان صميمانه قدردانی نمايم. در مدتی كه گذشت با يكديگر فرود و فرازهايی را تجربه كرديم و اوقات تلخ و شيرين سياست خارجی كشور و روابط بينالملل را از نزديك دنبال كرديم.


Comment