اکنون بيش از يک سال است که کارگران شريف و زحمتکش شرکت واحد اتوبوس رانی تهران و حومه همراه سنديکای مستقل تلاش کرده اند مسوولان و مديران شرکت واحد را نسبت به افزايش حقوق خود متقاعد سازند. گروه کثيری از اين کارگران به خاطر اعتراض به سطح دستمزدهای خود دستگير و زندانی و شکنجه شده اند, عده ای از کارگران را اخراج کرده اند که درمقابل دفتر اداره کار تهران دست به تحصن زده اند. ساير رانندگان به نشانه ادامه اعتراض دوباره با چراغ های روشن اقدام به جابجا کردن مسافرين کردند, با اين حال رژيم تاکنون در مقابل خواست های کارگران فقط با سرکوب و انکار و توطئه و تهديد و اخراج واکنش داده است. و حالا بر اساس خبری که امروز منتشر شده به جای افزايش حقوق کارگران شرکت واحد اقدام به نصب سطل زباله در اتوبوس ها کرده اند.
احمديبافنده، مديرعامل شرکت واحد اتوبوسرانى به ايسنا گفته است:" به منظور حفظ نظافت داخل اتوبوسها، سطلهاى زباله در پايههاى صندلى نصب خواهد شد."
به گفته وی "اين سطلها مکعبى شکل است که در پايههاى صندلى به صورت سيار نصب ميشود."
طبق گفته اين فرد 400 سطل زباله در روزهای آينده به صورت آزمايشی در خط امام حسين - انقلاب نصب می شود.
قطعا کارگران شرکت واحد مخالفتی با نصب اين سطل های زباله ندارند, ولی اولويت های اين رژيم هم به خودش شباهت دارد و از هيچ عقل سليمی پيروی نمی کند.
گفتنی است احمدی بافنده هيچ اشاره ای به مطالبات کارگران شرکت واحد نکرده است.
احمديبافنده، مديرعامل شرکت واحد اتوبوسرانى به ايسنا گفته است:" به منظور حفظ نظافت داخل اتوبوسها، سطلهاى زباله در پايههاى صندلى نصب خواهد شد."
به گفته وی "اين سطلها مکعبى شکل است که در پايههاى صندلى به صورت سيار نصب ميشود."
طبق گفته اين فرد 400 سطل زباله در روزهای آينده به صورت آزمايشی در خط امام حسين - انقلاب نصب می شود.
قطعا کارگران شرکت واحد مخالفتی با نصب اين سطل های زباله ندارند, ولی اولويت های اين رژيم هم به خودش شباهت دارد و از هيچ عقل سليمی پيروی نمی کند.
گفتنی است احمدی بافنده هيچ اشاره ای به مطالبات کارگران شرکت واحد نکرده است.


Comment