Mehdi Mahdavi Kia

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Foad
    Newbie
    • Mar 2003
    • 37

    #1

    Mehdi Mahdavi Kia



    Could u tell me how is she?!!!!
  • djTapesh
    Administrator

    • Mar 2003
    • 2660

    #2
    vaaaaaaaaaaaay bigiiiiiii manoooooo hehehehhehehehe mahdavikiyaaa che hali mikoneee hehehehehe khanooomam dareh try out mikoneh bareh teameh footaball ?? :P
    Reza G -={DJ TAPESH )=-
    Founder / Admin


    Comment

    • Foad
      Newbie
      • Mar 2003
      • 37

      #3
      reza daramet...ama ki mano dashte bashe!
      migam chetore ma ham berim footbalist beshim!!!

      Comment

      • Anonymous
        Senior Member
        • Mar 2003
        • 2360

        #4
        ah, dokhtare mesle sikh kabab mimoone, yeki be in bege yekami ghaza bekhore joon begire!

        Comment

        • Anonymous
          Senior Member
          • Mar 2003
          • 2360

          #5
          Baba yasi... alan mode injoory!hame khodeshoon o mikoshan injoory beshan!behtar sikhe kabak,gooshte kabab!I`M SORRY!

          Comment

          • Anonymous
            Senior Member
            • Mar 2003
            • 2360

            #6
            ....manzooram bood behtar sikhe kabab,ta gooshte kabab!

            Comment

            • djTapesh
              Administrator

              • Mar 2003
              • 2660

              #7
              ah ah ah sikhe kabab chiyeh .. dokhtar bayad yekam toopor "topol" bashe baba... sikh chiyeh hamash ostekhooon ahhhhhhhhh dokhtar bayad lop dashteh bashe ke besheh gazesh gereft
              Reza G -={DJ TAPESH )=-
              Founder / Admin


              Comment

              • Persian diamond
                Newbie
                • Apr 2003
                • 21

                #8
                Oh my god......alan man inja daghighan yade HAJI BAZARI HA mioftad!akhe oonan ke migan....ZAN BAYAD TOPOL bashe!
                ma alan dar zamane fitness o sport o alsan kolan MOVE hastim!
                aslan chagh dige mod nist!hala inesh mohem nist!
                ama benazare man vaghty 1 dokhtar az alan kami topol bashe,badan mishe 1 khers!makhsoosan irooni ham bashe!
                albate agar 1 mard kami chagh bashe benazere man oonam DISGUSTING hast!
                na ziadi righoo khoobe,va na ziadi chagh!ama laghar va ghadboland....that“s perfekt!hala ghad nabood,aghalan heykal bayad FIT bashe!I“m sorry...in aghideye mane!

                Comment

                • Foad
                  Newbie
                  • Mar 2003
                  • 37

                  #9
                  ey val!

                  PD jan afarin be in salighe!
                  na mesle inke khosh'saligheie! (just kidding!)

                  Comment

                  • Anonymous
                    Senior Member
                    • Mar 2003
                    • 2360

                    #10
                    oh well PD jan I donno about you, but I am definitely going to start eating from today, I weight 98 pounds, now I don't people to call me sikh kabab, like I called her,!

                    Comment

                    • Mansoursgirl
                      Newbie
                      • Mar 2003
                      • 12

                      #11
                      Gd on u yasi manam mikham bokhoram.

                      Comment

                      • Persian diamond
                        Newbie
                        • Apr 2003
                        • 21

                        #12
                        foad......pa chi fekr kardi,aziz?????? ama mesle inke to ham ba salighe hasti,ke migi man salighe daram...(????? agha migam....chi goftam....khodamam nafahmidam...lol).....anyways.....ama mage rast nemigam.....?????lol

                        MG.......to ro khoda please don“t eat....!lol!!!!!!!!

                        Comment

                        • djTapesh
                          Administrator

                          • Mar 2003
                          • 2660

                          #13
                          babaaaaa KI HARF AZ CHAAGH zad goftam topol yani yekam tooopooor with mahicheee na charbiiii kesi ke varzesh mikoneho to fitness hast ke sikh kabab nemishe ?? PD meseh inkeh to barax to gharneh fitness nisti when you varzesh you gain weight muscle... that kinda topol I like not fat topol get my point...... :P

                          and a girl should be about 125 if her hieght is 5.9 so give and take based onher hight

                          vali dokhtar iroooni hameh jooreh bahalo nazeh no offense to anybody we're just discussing that sikh kabab that we saw 2 days ago hehe
                          Reza G -={DJ TAPESH )=-
                          Founder / Admin


                          Comment

                          • Anonymous
                            Senior Member
                            • Mar 2003
                            • 2360

                            #14
                            lolz reza, you are funny man,
                            PD jan how much do you weigh? I am 5'8 and weigh 98 pounds, but I am not sikh kabab! or so I think I mean come on that gurl is an anorexic for sure! how about you pd how much do you weigh?
                            hey I have an idea people, please tell us how much you weigh i bet reza is like 250 j/k

                            Comment

                            • Foad
                              Newbie
                              • Mar 2003
                              • 37

                              #15
                              ...

                              plz be man begin 1 pound chand Kg hast?!
                              man fekr mikonam PD intor ke az harfash bar miad bayad hamchi ro form bashe!
                              man khodam dar hale hazer 85 Kg hastam!...va ghadam ham taghriban 180 cm.

                              Comment

                              Working...