فرانچسکو توتي سرگروه تيم فوتبال رم در نخستين واکنش خود درباره*ي همگروه شدن تيمش با منچستريونايتد در رقابت هاي جام باشگاه هاي اروپا از انتقام*گيري گفت.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، فصل گذشته و در جريان مرحله ي حذفي ليگ قهرمانان اروپا، منچستريونايتد در اولدترافورد موفق شد با نتيجه 7 بر 1 رم را درهم بکوبد.
توتي در اين خصوص گفت: « اين بار مي خواهم که برنده باشيم، اما با نتيجه 7 بر صفر و بدون گل خورده! روزنامه ها از سفر آنها به المپيک رم به عنوان سفر به جهنم ياد خواهند کرد، اما اجازه بدهيد اين موضوع را فراموش کنيم، آنها براي فروش بيشتر اين گونه مطالب را مي نويسند.»
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، فصل گذشته و در جريان مرحله ي حذفي ليگ قهرمانان اروپا، منچستريونايتد در اولدترافورد موفق شد با نتيجه 7 بر 1 رم را درهم بکوبد.
توتي در اين خصوص گفت: « اين بار مي خواهم که برنده باشيم، اما با نتيجه 7 بر صفر و بدون گل خورده! روزنامه ها از سفر آنها به المپيک رم به عنوان سفر به جهنم ياد خواهند کرد، اما اجازه بدهيد اين موضوع را فراموش کنيم، آنها براي فروش بيشتر اين گونه مطالب را مي نويسند.»


Comment