رئيس جمهوری آمريکا در ادامه سياستهای خصمانه خود بر ضد جمهوری اسلامی ايران، تحريم های ممنوعيت معاملات نفتی شرکت ها و شهروندان آمريکايی با ايران را يک سال ديگر تمديد کرد.
به گزارش خبرگزاری رويترز، جرج بوش روز جمعه ( 18 اسفند) در نامه ای به کنگره ، تحريمها عليه ايران را که در زمان رياست جمهوری بيل کلينتون عليه ايران اعمال شد، برای يکسال ديگر تمديد کرد.
اين قانون از 15 مارس سال 1995 ميلادی به اجرا گذاشته شده است.
بوش در نامه خود به کنگره مدعی شده است که ادامه سياست های دولت ايران خطر بسياری برای امنيت ملي، سياست خارجی و اقتصاد آمريکا به وجود آورده است.
براساس اين قانون ضدايرانی که در زمان رياست کلينتون به تصويب رسيد؛ شرکت ها و شهروندان آمريکايی از معاملات نفتی با ايران منع شدند.
به گزارش خبرگزاری رويترز، جرج بوش روز جمعه ( 18 اسفند) در نامه ای به کنگره ، تحريمها عليه ايران را که در زمان رياست جمهوری بيل کلينتون عليه ايران اعمال شد، برای يکسال ديگر تمديد کرد.
اين قانون از 15 مارس سال 1995 ميلادی به اجرا گذاشته شده است.
بوش در نامه خود به کنگره مدعی شده است که ادامه سياست های دولت ايران خطر بسياری برای امنيت ملي، سياست خارجی و اقتصاد آمريکا به وجود آورده است.
براساس اين قانون ضدايرانی که در زمان رياست کلينتون به تصويب رسيد؛ شرکت ها و شهروندان آمريکايی از معاملات نفتی با ايران منع شدند.

Comment