طبق خبرهای رسيده از بند سياسی زندان گوهردشت(رجايی شهر) فشار بر روی زندانيان برای تاييد موضع رسمی حکومت نسبت به مرگ ولی الله فيض مهدوی شدت گرفته است.
منابع خبری از زندان گوهردشت اطلاع می دهند که امروز ، پنجشنبه ۱۶ شهريور ۸۵، آقای بهروز جاويد تهرانی به حراست زندان برده شده و در آنجا از او خواسته اند که طی اعلاميه ای مرگ ولی الله فيض مهدوی را "خودکشی" اعلام نمايد در غير اينصورت او را به يکی از بندهای زندانيان شرور و خطرناک منتقل خواهند کرد. اما آقای جاويد تهرانی شديدا به اين مورد اعتراض کرده و در پاسخ گفته است که اگر مديريت زندان و نيروهای امنيتی خارج از زندان به اينگونه فشارها ادامه دهند، برای اعتراض ، دست به اعتصاب غذا خواهد زد.
همچنين اين منابع از تهديد ديگر زندانيان سياسی به همراهی با آقای جاويد تهرانی خبر می دهند.
منابع خبری از زندان گوهردشت اطلاع می دهند که امروز ، پنجشنبه ۱۶ شهريور ۸۵، آقای بهروز جاويد تهرانی به حراست زندان برده شده و در آنجا از او خواسته اند که طی اعلاميه ای مرگ ولی الله فيض مهدوی را "خودکشی" اعلام نمايد در غير اينصورت او را به يکی از بندهای زندانيان شرور و خطرناک منتقل خواهند کرد. اما آقای جاويد تهرانی شديدا به اين مورد اعتراض کرده و در پاسخ گفته است که اگر مديريت زندان و نيروهای امنيتی خارج از زندان به اينگونه فشارها ادامه دهند، برای اعتراض ، دست به اعتصاب غذا خواهد زد.
همچنين اين منابع از تهديد ديگر زندانيان سياسی به همراهی با آقای جاويد تهرانی خبر می دهند.


Comment