افسوس...آن زمان که باید دوست بداریم کوتاهی میکنیم
آن زمان که دوستمان دارند لجبازی میکنیم
و بعد...برای آنچه از دست رفته آه میکشیم
--------------------
حرفي را بزن كه بتواني آن را بنويسي
چيزي را بنويس كه بتواني زير آن را امضا كني
چيزي را امضا كن كه بتواني پاش بايستي
------------------
آن زمان كه با خود فكر ميكني هيچ كس به حرفهايت گوش نمي كند ٬ شخصي براي ديدنت ثانيه شماري مي كند
--------------------------
شايد خدا خواست قبل از تو با آدم هاي زيادي آشنا شوم تا قدر تو را بيشتر بدانم
--------------------------
عشق آن نيست كه هر دو به هم خيره شويم عشق آن است كه هر دو به يك سو بنگريم
---
گفتی تا آخر دنيا با تو هستم ٬ حالا ميفهمم که چرا همش ميگفتی دنيا دو روزه
---------------------
شعر چشمانت سرودني نيست
بارها خواسته ام در وصفت چيزي بگويم
اما زبانم ياري نمي كند
مهرباني كه در تو ديده ام
و صداقتي كه در چشمانت موج مي زند
هيچ كجا سراغ ندارم
هيچ آينه اي تو را آنگونه كه هستي نشان نمي دهد
فقط من مي دانم تو كيستي
و همين كافيست براي يك عمر با تو ماندن
------------------
ميخواهم ده شاخه گل براي تو بخرم ٬ نه طبيعي و يك مصنوعي و تو را تا زماني دوست دارم كه آخرين گل پژمرده شود
آن زمان که دوستمان دارند لجبازی میکنیم
و بعد...برای آنچه از دست رفته آه میکشیم
--------------------
حرفي را بزن كه بتواني آن را بنويسي
چيزي را بنويس كه بتواني زير آن را امضا كني
چيزي را امضا كن كه بتواني پاش بايستي
------------------
آن زمان كه با خود فكر ميكني هيچ كس به حرفهايت گوش نمي كند ٬ شخصي براي ديدنت ثانيه شماري مي كند
--------------------------
شايد خدا خواست قبل از تو با آدم هاي زيادي آشنا شوم تا قدر تو را بيشتر بدانم
--------------------------
عشق آن نيست كه هر دو به هم خيره شويم عشق آن است كه هر دو به يك سو بنگريم
---
گفتی تا آخر دنيا با تو هستم ٬ حالا ميفهمم که چرا همش ميگفتی دنيا دو روزه
---------------------
شعر چشمانت سرودني نيست
بارها خواسته ام در وصفت چيزي بگويم
اما زبانم ياري نمي كند
مهرباني كه در تو ديده ام
و صداقتي كه در چشمانت موج مي زند
هيچ كجا سراغ ندارم
هيچ آينه اي تو را آنگونه كه هستي نشان نمي دهد
فقط من مي دانم تو كيستي
و همين كافيست براي يك عمر با تو ماندن
------------------
ميخواهم ده شاخه گل براي تو بخرم ٬ نه طبيعي و يك مصنوعي و تو را تا زماني دوست دارم كه آخرين گل پژمرده شود

Comment