همسر حسام *فيروزي، پزشك احمد باطبى از اجازه نيافتن براى ملاقات با همسرش انتقاد كرد.
مهتاب بردبار در گفت*وگو با خبرنگار "ايلنا"، با اشاره به مراجعه روز چهارشنبه خود به زندان اوين، گفت: روز چهارشنبه براى ملاقات با فيروزى به زندان اوين مراجعه كردم اما در حالى كه حتى كارت ملاقات هم براى من صادر شد و به داخل سالن ملاقات نيز راهنمايى شدم اما پس از 45 دقيقه* به بنده اعلام شد كه همسرم ممنوع*الملاقات است و براى بازجويى به بند 209 اوين منتقل شده است.
وى افزود: اين امر در حالى صورت گرفت كه ممنوع*الملاقات بودن همسرم پيش از اين به ما اعلام نشده بود.
بردبار با بيان اينكه پرونده همسرش به اتهام ,مخفى كردن زندانى فرارى (احمد باطبى), هم*اكنون در شعبه 14 بازپرسى دادسراى انقلاب تهران مطرح است، گفت: صبح روز شنبه در مراجعه*اى كه به شعبه مزبور خواهم داشت، تبديل قرار بازداشت موقت همسرم به قرار كفالت را خواستار مي*شوم.
مهتاب بردبار در گفت*وگو با خبرنگار "ايلنا"، با اشاره به مراجعه روز چهارشنبه خود به زندان اوين، گفت: روز چهارشنبه براى ملاقات با فيروزى به زندان اوين مراجعه كردم اما در حالى كه حتى كارت ملاقات هم براى من صادر شد و به داخل سالن ملاقات نيز راهنمايى شدم اما پس از 45 دقيقه* به بنده اعلام شد كه همسرم ممنوع*الملاقات است و براى بازجويى به بند 209 اوين منتقل شده است.
وى افزود: اين امر در حالى صورت گرفت كه ممنوع*الملاقات بودن همسرم پيش از اين به ما اعلام نشده بود.
بردبار با بيان اينكه پرونده همسرش به اتهام ,مخفى كردن زندانى فرارى (احمد باطبى), هم*اكنون در شعبه 14 بازپرسى دادسراى انقلاب تهران مطرح است، گفت: صبح روز شنبه در مراجعه*اى كه به شعبه مزبور خواهم داشت، تبديل قرار بازداشت موقت همسرم به قرار كفالت را خواستار مي*شوم.


Comment