فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران : بنابه گزارشات رسيده ازبند 4 زندان گوهرداشت کرج وزارت اطلاعات دستور حملات خونين عليه زندانيان سياسی را به زندانبانان داده است. در طی روزهای اخير زندانيان عادی و خطرناک به تحريک حاج کاظم رئيس زندان ، علی محمدی معاون زندان ، ترابيان رئيس بازرسی زندان و آخريان رئيس بند 4 با زندانيان سياسی محبوس در اين بند بدون دليل اقدام به درگيری فيزيکی و اهانت به آنها و با اين اعمال سعی دارند که واکنش زندانيان سياسی را بر انگيزند .
مجرمين عادی و خطرناک ابتدا به آقای کريم خان از زندانيان سياسی مسن، که 12 سال در اين زندان بسر می برد حمله ور شدن و او را بشدت مورد ضرب و شتم قرار دادن که در اثر اين ضرب و شتم ايشان جراحاتی برداشتند و همچنين عينک اين زندانی شکسته شد. اين مجرمين خطرناک آقای شيرمحمد رضائی از بازماندگان قتل عام زندانيان سياسی 1367 و آقای منصور رادپور و دکتر مصطفی علوی و اقای ناصر خيراللهی را مورد اهانت خود قرار دادند. ولی زندانيان سياسی با شکيبائی و متانت واکنشی از خود نشان ندادن .
آقای منصور رادپور مسئله برخوردهای اين افراد را با ترابيان رئيس بازرسی زندان در ميان می گذارد. ترابيان علنا از اين مجرمين خطرناک حمايت کرد و زندانيان سياسی را مورد اهانت قرار داد. آقای رادپور از زندانيان سياسی است که اسفند ماه 1385 توسط مامورين وزارت اطلاعات دستگير و به مدت يک ماه در زندانهای مخفی آنها تحت وحشيانه ترين شکنجه های جسمی و روحی قرار گرفت و در اثر اين شکنجه ها دنده های سمت چپ اوشکسته شد و همچنين کتف او آسيب جدی ديد و عليرغم اينکه بيش يک سال از آن می گذرد و دچار عوارض مختلفی گرديده از جمله آن نيمه نفس بودن و دردهای شديد،اما تا به حال از درمان او خوداری می کنند و حاج کاظم به او گفته است که ما می خواهيم شما ها را زجر کش کنيم و نه درمان کنيم .
لازم به يادآوری است در سالهای گذشته زندانيان سياسی بارها آماج حملات خونين قرار گرفتند که در اثر اين حملات دچار صدمات جدی گرديده اند. اين حملات به دستور وزارت اطلاعات و توسط زندانبان و با کمک مجرمين عادی و خطرناک به اجرا در می آيد. اين يکی از شيوه های فشار وزارت اطلاعات عليه زندانيان سياسی است . در حالی که بنابه قوانين اين رژيم که معروف به تفکيک جرائم است ، زندانيان سياسی نبايد در کنار مجرمين عادی و خطرناک قرار گيرن ولی آنها حتی به قوانين خود هم پايبند نيستند.
مجرمين عادی و خطرناک ابتدا به آقای کريم خان از زندانيان سياسی مسن، که 12 سال در اين زندان بسر می برد حمله ور شدن و او را بشدت مورد ضرب و شتم قرار دادن که در اثر اين ضرب و شتم ايشان جراحاتی برداشتند و همچنين عينک اين زندانی شکسته شد. اين مجرمين خطرناک آقای شيرمحمد رضائی از بازماندگان قتل عام زندانيان سياسی 1367 و آقای منصور رادپور و دکتر مصطفی علوی و اقای ناصر خيراللهی را مورد اهانت خود قرار دادند. ولی زندانيان سياسی با شکيبائی و متانت واکنشی از خود نشان ندادن .
آقای منصور رادپور مسئله برخوردهای اين افراد را با ترابيان رئيس بازرسی زندان در ميان می گذارد. ترابيان علنا از اين مجرمين خطرناک حمايت کرد و زندانيان سياسی را مورد اهانت قرار داد. آقای رادپور از زندانيان سياسی است که اسفند ماه 1385 توسط مامورين وزارت اطلاعات دستگير و به مدت يک ماه در زندانهای مخفی آنها تحت وحشيانه ترين شکنجه های جسمی و روحی قرار گرفت و در اثر اين شکنجه ها دنده های سمت چپ اوشکسته شد و همچنين کتف او آسيب جدی ديد و عليرغم اينکه بيش يک سال از آن می گذرد و دچار عوارض مختلفی گرديده از جمله آن نيمه نفس بودن و دردهای شديد،اما تا به حال از درمان او خوداری می کنند و حاج کاظم به او گفته است که ما می خواهيم شما ها را زجر کش کنيم و نه درمان کنيم .
لازم به يادآوری است در سالهای گذشته زندانيان سياسی بارها آماج حملات خونين قرار گرفتند که در اثر اين حملات دچار صدمات جدی گرديده اند. اين حملات به دستور وزارت اطلاعات و توسط زندانبان و با کمک مجرمين عادی و خطرناک به اجرا در می آيد. اين يکی از شيوه های فشار وزارت اطلاعات عليه زندانيان سياسی است . در حالی که بنابه قوانين اين رژيم که معروف به تفکيک جرائم است ، زندانيان سياسی نبايد در کنار مجرمين عادی و خطرناک قرار گيرن ولی آنها حتی به قوانين خود هم پايبند نيستند.

Comment