thanks ghabeli nadare. delam tang bood badjoori khastam inja sher begam
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Poetry
Collapse
X
-
گاهی وقتا انقدرتنها میشی که حتی نزدیکترین دوستت هم نمی تونه
تنهاییت رو پُرکنه... گاهی وقتا تلخی گذشته شومت انقدررواعصابت
سوارمیشه که حتی نمی فهمی ازکجا دلت گرفته... گاهی تموم خوبیها
ازیادت میره... وجاشو به بدیها میده... گاهی سخت میشی... مثل سنگ...
بیرحم میشی... مثل گرگ... اون موقع از همه بدت میاد... ازهمه... گاهی
خیلی زود میشکنی... مثل شیشه... گاهی یه تازه وارد رو انگارکه
صدساله میشناسی... گاهی همه برات غریبه اند... اصلا انگار که فرسخها
فاصله بینتونه... گاهی دلتنگی... ولی نمی دونی برای کی... گاهی دنبال یه
شونه می گردی که روش های های گریه کنی... گاهی یکیو خیلی دوست
داری... اونقدرکه حاضری تک تک لحظه هاتو باهاش پُرکنی... گاهی
همونی که دوسش داشتی دشمنت میشه... گاهی زندگی برات به قدری تلخ
میشه که دیگه حاظرنیستی ادامه بدی... گاهی زندگیتو دوست داری...
حس می کنی خیلی خوشبختی... ولی تو همیشه همون مائده ای... همونی
که خیلی زود دل میبنده... همونی که خریدن عشقش خیلی سخته... ولی
اگه ازش خریدی دیگه ازت پس نمیگیره... همونی که مشکل پسنده... ولی
اگه پسندید... زود دل نمی کنه... همونی که چهره مغرورش قلب مهربونش
رو گاهی ازهمه پنهون می کنه... همونی که خیلی تو زندگیش شکست
خورده... همونی که جاده زندگیش پُرازپیچ وخمهایی بوده که ازهرکدوم
خیلی آسون عبورنکرده... همونی که حرف دلش هیچ فرقی با اونی که
میگه نداره... همونی که تو این دنیای غریب سرگردونه... همونی که
همیشه منتظره... ولی خودشم نمی دونه منتظرکی...
Comment
-
به حرفم گوش کن یا رب به دردم گوش کن یا رب اگربیهوده می گویم مرا خاموش یا رب... بگو یارب چه بد گفتم چه بد کردم... که نزدت خویشتن را دیووبد کردم... به جزعشقی که دردش را به من دادی... به من یا رب چه بخشیدی که رد کردم... فقط درعاشقی یا رب مدد گفتم... شدم عاشق تمنای مدد کردم... به حرفم گوش کن یا رب به دردم گوش کن یا رب اگربیهوده می گویم مرا خاموش یا رب... شب مستی اگریک توبه بشکستم... سحرتکرارتوبه صد به صد کردم... به سیلابم کشاندی زیروبم دیدم... تحمل درعذاب جزرومد کردم... برایم آتش دوزخ فرستادی... برایت ناله ها را در سبد کردم... به حرفم گوش کن یا رب به دردم گوش کن یا رب اگربیهوده می گویم مرا خاموش یا رب... گرفتی جامۀ فخرمرا از من... صبورانه کُله را ازنمد کردم... نشانم ده اگریک مورآذردم... اگریک دانه گندم را لگد کردم... مرا یا رب نمی خواهی گناه ازتو... اگرنفرین به این دنیای بد کردم.... به حرفم گوش کن یا رب به دردم گوش کن یا رب اگربیهوده می گویم مرا خاموش یا رب... اگربیهوده می گویم مرا خاموش یا رب... مرا خاموش یا رب... مرا خاموش یا رب...
Comment
-
مدتهاست که دیگه دلم واسه کسی نمیتپه... مدتهاست که دیگه کسی دلش ازم اونجوری نمیشکنه... مدتهاست که دیگه دلم واسه کسی تنگ نمیشه... دل کسی هم واسه من تنگ نمیشه... مدتهاست که دیگه منتظرهیچکس نیستم... ولی دلم گرفته خدا... انتظارنداشتم تو با من اینجوری رفتارکنی... انتظارنداشتم عشقوبه من اینجوری بشناسونی... حالا دیگه تصور من ازعشق می دونی چیه... فقط یه سراب که هیچوقت به اون سرابم نرسیدم... ولی دیگه بهم ثابت شده که سرابه... نمی دونم شایدم فقط واسه من سرابه... ولی خدا من ازتویه انتظاردیگه ای داشتم... فکرمی کردم حالا که توزندگیم انقدرزجرکشیدم اقلا تومُزد این همه زجرمو با یه غم خوارویه همراه مهربون جبران می کنی... ولی انگارسهم من ازاین دنیا فقط غصه خوردن ومنتظرموندنه... مهم نیست شاید تواینجوری دوست داری... ولی ای کاش هیچوقت حس عشق روتووجودم نمی کاشتی... ای کاش اسیرم نمی کردی... کاش اصلا معنی دوست داشتنونمی فهمیدم... کاش اصلا هیچی نمی فهمیدم... خدایا تو که خودت می دونی من چقدردلم ازدست مردم این دیارپُره...
Comment
-
Originally posted by Patricia View Postvala saeed jan man az in ahanga nadaram nemidooanm az koja gir biaram khaily doost daram beram yejayee beshinam gerye konam khodam tanhayee vagahn badjoori delam gerfte.
sometimes it is good to let everything out as a tear! but after that forget that thing and have hope for a bright future! because that is what waiting you
نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران

صادق هدايت؛ بوف کور
Comment
-
learn something from it! that is what i do! i do alot of mistakes
maybe im slow learner
but never drag past relations or experiences into new adventures
because that will destroy new one too... I learn it hardway

wish you all best dearنه غزه نه لبنان جانم فدای ایران

صادق هدايت؛ بوف کور
Comment
-
hala boro ahange bom ba ba bom bam az farrokhzado gosh bede
i always getting dancing whenever where ever im! ye bar to ye cafe shop bodim yeki az dostam in ahangaro gozasht az mobilesh manam are dige
that was flaut
نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران

صادق هدايت؛ بوف کور
Comment
-
Fly, Fly Little Wing
Fly Beyond Imagining
The Softest Cloud, The Whitest Dove
Upon The Wind Of Heaven's Love
Past The Planets And The Stars
Leave This Lonely World Of Ours
Escape The Sorrow And The Pain
And Fly Again
Fly, Fly Precious One
Your Endless Journey Has Begun
Take Your Gentle Happiness
Far Too Beautiful For This
Cross Over To The Other Shore
There Is Peace Forevermore
But Hold This Mem'ry Bittersweet
Until We Meet
Fly, Fly Do Not Fear
Don't Waste A Breath, Don't Shed A Tear
Your Heart Is Pure, Your Soul Is Free
Be On Your Way, Don't Wait For Me
Above The Universe You'll Climb
On Beyond The Hands Of Time
The Moon Will Rise, The Sun Will Set
But I Won't Forget
Fly, Fly Little Wing
Fly Where Only Angels Sing
Fly Away, The Time Is Right
Go Now, Find The Light

Comment
-
وقتي به دنيا اومدم سياه بودم
وقتي بزرگتر شدم بازهم سياه بودم
وقتي جلو افتاب ميرم باز هم سياهم
وقتي ميترسم هم سياهم
وقتي سردمه سياهم
وقتي مريضم باز هم سياهم
وقتي هم كه بميرم باز سياه خواهم بود
وتو اي دوست سفيدمن:
وقتي به دنيا امدي صورتي بودي
وقتي بزرگتر شدي سفيد شدي
وقتي ميترسي زرد ميشي
وقتي مريضي سبز ميشي
وقتي هم كه بميري خاكستري ميشي
وتو به من ميگي رنگين پوست ؟!

Comment
-
A Mountain Of Stone, A Door Of Steel
Can't Stand In My Way, I'd Go On
Brutal Machines, Unbending Laws
Can't Slow Me Down, I'd Go On
I've Learned How To Deal And When To Fight
I Know What's Real, I Know What's Right
I'm Not Afraid, A Wounded Dove
I Can Be Tender In A World So Tough
I'm Sure I Could Face The Bitter Cold
But Life Without You, I Don't Know
The Winds Of The Heart Can Blow Me Down
But I Get Right Up And I Stand My Ground
I've Tasted Fear, My Share Of Pain
The Wasted Tears Of Love In Vain
I've Held You Tight, Pushed You Away
Now With All My Might I Beg You To Stay
I'm Sure I Could Face The Bitter Cold
But Life Without You, I Don't Know
I Know What I Want, I Know What I Need
But There's Just One Thing I Must Believe
Deep In The Night By A Dying Flame
You Will Be There When I Call Your Name
I'm Sure I Could Face The Bitter Cold
But Life Without You, I Don't Know
I Don't Know
I Don't Know
I Don't Know
I Don't Know

Comment
-
هر انچه هستي بهترينش باش ) اگر نمي تواني بلوطي بر فراز تپه اي باشي
بوته اي در دامنه ي کوهي باش ولي بهترين بوته اي باش که در کنار راه مي
رويد ... اگر نمي تواني درخت باشي بوته باش اگر نمي تواني بوته اي باشي
علف کوچکي باش و چشم انداز کنار شاهراهي را شادمانه تر کن ..... اگر نمي
تواني نهنگ باشي فقط يک ماهي کوچک باش ولي بازيگوش ترين ماهي درياچه ....
همه ي ما را که ناخدا نمي کنند ملوان هم ميتوان بود در اين دنيا براي همه
ي ما کاري هست کارهاي بزرگ و کارهاي کمي کوچکتر و انچه وظيفه ي ماست
چندان دور از دسترس نيست ... اگر نمي تواني شاهراه باشي کوره راه باش اگر
نمي تواني خورشيد باشي ستاره باش با بردن و باختن اندازه ات نمي گيرند هر
انچه هستي بهترينش باش ... !!!

Comment

Comment